• FörStor

Måste man leva i celibat för att man har en penis över 30cm?

Hej! Jag har inte svårt att träffa tjejer men när det väl blir dags för sex och de ser den så blir jag avvisad. Finns det inga tjejer som gillar välutrustade killar? Det har gått mer än ett år sen någon vågade ha sex med mig.

Ska jag behöva leva i celibat för att jag har stor kuk?

• Svar på tråden Måste man leva i celibat för att man har en penis över 30cm?
  • Anonym

Prova med afrikanska kvinnor, deras slida är längre och är skapade till större penisar.

• Anonym

Sex är inte bara vaginalt samlag. Sex är inte bara penetration!

• Anonym (Min man har en)

Jag vet inget om hur gammal du är men försök att träffa kvinnor som är i medelåldern. Småtjejer i tonåren skulle springa så långt vägen räckte i de flesta fall. Längden har ju inget med omfånget att göra så om du inte är grov samtidigt borde det ju inte vara några jätteproblem? Och är du både lång och grov så vet jag att det finns massor av tjejer som älskar en "redig dase" Skrattande
    Du har nog bara haft lite otur! Bättre lycka nästa gång!

• FörStor

Jag träffar inte småtjejer. Jag är 28. Omkretsen ligger på 22cm.

• Anonym
    FörStor skrev 2011-09-07 18:02:49 följande:
    Jag träffar inte småtjejer. Jag är 28. Omkretsen ligger på 22cm.
    SEX ÄR INTE BARA VAGINALT SAMLAG ELLER PENETRATION!!!
  • FörStor
    Anonym skrev 2011-09-07 18:03:26 följande:
    SEX ÄR INTE BARA VAGINALT SAMLAG ELLER PENETRATION!!!
    Jag vill kunna penetrera ibland. Är det så fel?
  • Anonym
    FörStor skrev 2011-09-07 18:04:19 följande:

Nej det är det väl inte, men du uttrycker dig fel. Du kan ha hur mycket sex du vill utan att behöva penetrera. Man behöver inte leva i celibat för att man inte kan penetrera. Du verkar väldigt insnöad på penetration.
  • lille Birger

Som någon skrivit tidigare kan du inrikta dig på inte så unga kvinnor.

• Anonym
    FörStor skrev 2011-09-07 18:04:19 följande:
    Skriv en kontaktannons på nätet att du söker någon som klarar av din penis! Tyvärr så själv skulle jag reagera som de andra men prova kan man jo och du vet att man måste ta det lugnt och vara försiktig.
  • FörStor
    Anonym skrev 2011-09-07 18:06:04 följande:
    Nej det är det väl inte, men du uttrycker dig fel. Du kan ha hur mycket sex du vill utan att behöva penetrera. Man behöver inte leva i celibat för att man inte kan penetrera. Du verkar väldigt insnöad på penetration.
    Det har du rätt i men jag får oftast inte chansen till någonting efter att de sett den. Det är inte så kul att bli dumpad på grund av sin kropp.
Svar på tråden Måste man leva i celibat för att man har en penis över 30cm?