Är det någon som vet eller har förstorat ringar i guld? HJÄLP!
Hej!
Jag skulle behöva hjälp med en sak, jag är så orolig nu! Det är såhär att jag och min sambo har beställt förlovningsringar i guld och jag hämtade ut dom idag. Jag trodde att jag hade valt rätt storlek men till min stora besvikelse så är min ring för liten. Den är jättetight verkligen! Hon i affären sa att jag kunde åka hem och känna på ringen och eventuellt komma tillbaka så jag kan få den förstorad. Detta skulle kosta 200 kr. Som jag känner nu så skulle jag nog behöva kanske till och med 2 storlekar större. Hjälp! Jag fattar inte att jag valde en så liten ring, men då när jag prövade ringstorlekar så sa en annan expedit att det var väldigt varmt i affären och att mina fingrar skulle krympa så därför valde jag den så att den inte skulle åka av eller något sånt. Men nu känns det farligt tight! Tänk om man får blodstoppning eller något sånt! Är det någon som vet om man kan förstora typ 2 storlekar? Kostar det extra än om de bara töjer den? Ringarna är köpta på guldfynd! Gud vad tråkigt! På lördag ska jag och sambon förlova oss men jag vågar inte ta på ringen nu. Det kommer bli så tråkigt! Tacksam för svar!