• clembke

Stefan Liv - stjärna o legend

Så kom det otroligt sorgliga beskedet för några timmar sen - Stefan Liv var ombord på planet. Vår stjärna finns inte mer! 2 små pojkar har förlorat sin pappa o en fru har förlorat sin man. Vad säger man? Det är så tragiskt när sånt här händer. Varför??? R.I.P. Stefan Liv o resten av laget Lokomotiv jaroslavl. Mina tankar går till era anhöriga.

• Svar på tråden Stefan Liv - stjärna o legend
  • Den allsmäktige

Aldrig hört talas om. Men visst är det tragiskt att folk dör.

• misplacedname

Hemskt att ett helt lag bara dör.

• finskaflikkan

De ÄR så hemskt tragiskt så de finns inga ord!!!  
    Jag älskar hockey!!!
    (visserligen inte de laget han va målvikt i) Men de berörde mig ÄNDA IN I hjärtat!!
    De e stor förlust för svenska hockeyn!
    Han är! och var en av dom bästa målvakterna! 

R.I.P. Stefan LIV... lös... Gråter 

• clembke

Han va en av Sveriges landslagsmålvakt bland annat. O en stor förebild för unga hockeyspelare. Otroligt tragiskt...

• Älskarlivet

Usch och fy, man får kämpa för att hålla tillbaka tårarna...

Två små pojkar och fru (nygift)...kan inte bli så myckt värre faktiskt!!

• Mabaja

Det är så trist! Nu har jag aldrig varit ett hv-fan men jag har alltid varit impad av Stefan liv när han slog igenom! De åren i hv gjorde att jag ville hålla lite koll var han spelade, hur det gick i klubblagen och så! Hockeysverige har förlorat en bra hockeymålis!

Vila i frid!

• clembke

Jag är iofs ett stort hv-fan, så jag följde honom. Han hade en lite speciell spel-stil, lite gammeldax beskrevs den som. Han visade oftast att han var en av de bästa när det väl gällde. Kan inte tänka mig vad hans fru o barn känner o tänker. Tycker så synd om dom o tänker så på dom.

• sha1208

he shall be missed.. never ever forgotten.

så trist, sorgligt..

vila i fred Stefan. du verkligen gav LIV till Svensk ishockey.

• korfu08

Hemskt en av de bästa målvaktarna vi har haft och verkligen en kanonmålvakt. En av mina favvos, min man tyckte hans hjälm med Britney Spears var cool.

Tragiskt, hemskt att en så ung människa skall dö och hans familj, usch fy

Svar på tråden Stefan Liv - stjärna o legend