• Anonym (Nyfiken)

Hur rakar man sig där bak?

Ja, som rubriken antyder: Hur gör ni då ni tar bort håret där bak? Vilka verktyg/Använder ni lödder/...?

• Svar på tråden Hur rakar man sig där bak?
  • Anonym (?)

menat till tjej eller killar?=)

• Nyfiken gul

sitter på huk över en spegel så jag ser - mest för att inte skära mig - använder hyvel och rakar mig i duschen

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (?)

Inte för att låta vidrig men min pojkvän gör det faktiskt åt mig

• Agridulce

Jag vaxar mig. Kliade nåt sjukt mycket när jag rakade och utväxten kom.
    Efter vaxning känner jag ingenting, bara lent och fint.

Naughty by nature
  • Anonym (skojar du ?)

Ställ dig som du vill och som du når lättast. Greppa hyveln och sära.. Från ringen och ut.  Känn efter om det är lent. Kolla hyveln annars om du är osäker. Inga hår på den så är du klar.

Jag löddrar in mig innan och smörjer in mig efter. 

• Anonym

Jag passar på när jag duschar och har duschtvål inlöddrat. Då sätter jag mig på toaletten och känner med fingrarna och rakar överallt. Lättare att sitta på toaletten, jag får kramp i benen annars Flört

• Anonym
    Anonym (skojar du ?) skrev 2011-09-07 22:07:37 följande:
    Ställ dig som du vill och som du når lättast. Greppa hyveln och sära.. Från ringen och ut.  Känn efter om det är lent. Kolla hyveln annars om du är osäker. Inga hår på den så är du klar.

Jag löddrar in mig innan och smörjer in mig efter. 
    smörjer in dig i rumpan? med vadå?
  • Anonym (oroad)

Jag blir chockad när jag läser. Hur kan man utsätta sig för den tortyren frivilligt. Jag är man och jag skulle aldrig ALDRIG kräva av en tjej att hon rakar sig där bak. Jag tycker dessutom att hår i rumpan är fint och hur naturligt som helst. Fan, lägg av med den skiten!

• Krafs
    Anonym (oroad) skrev 2011-09-08 09:03:54 följande:
    Jag blir chockad när jag läser. Hur kan man utsätta sig för den tortyren frivilligt. Jag är man och jag skulle aldrig ALDRIG kräva av en tjej att hon rakar sig där bak. Jag tycker dessutom att hår i rumpan är fint och hur naturligt som helst. Fan, lägg av med den skiten!
    Men vem har sagt att det krävs av henne?
    Min kvinna sköter det där utan att jag någonsin ens gett henne en hint om att göra det. Hon säger själv att hon tycker det är fräscht att vara rakad. 
  • Anonym (oroad)
    Krafs skrev 2011-09-08 09:07:03 följande:
    Men vem har sagt att det krävs av henne?
    Min kvinna sköter det där utan att jag någonsin ens gett henne en hint om att göra det. Hon säger själv att hon tycker det är fräscht att vara rakad. 
    Och varför tror du hon tycker det är fräscht? För att det är så trevligt att raka sig? För att håren är så obekväma? Du tror inte det är för att hon räknar med att du tycker håren är äckliga?
Svar på tråden Hur rakar man sig där bak?