• Anonym

Nyfiken. Har ni någon gång provat någon slags bantningspiller?

Vad var de isf för sort?
    Hjälpte de dig att gå ner i vikt? Isf hur mycket gick du ner och på hur lång tid?

• Svar på tråden Nyfiken. Har ni någon gång provat någon slags bantningspiller?
  • Anonym

Ingen som vill dela med sig sina erfarenheter?

• Anonym (jo)

Ja men det var länge sedan och de pillrena är förbjudna nu för att dom visade sig vara farliga för hälsan. Men det var krut i dom! Jag tycker i efterhand att det var väldigt korkat av mig (och i princip alla mina vänner som körde samma). Det är alltid smartast att köra sunt förnuft. Motion och bra mat! 

• Anonym

Vill påpeka att jag inte själv är ute efter att testa något slags piller!
    Är mest nyfiken på hur vanligt de är egentligen att ha provat på olika slags piller för viktminskning?

• Anonym (Äter nu..)

Ja jag äter faktiskt tabletter nu, och de är nog desamma som anonym menar, de var tillåtna här i Sverige på 70 talet och blev jättepopulära. Min mamma har berättat att hon och alla hennes vänner åt dessa piller, det var inga problem att få läkare att skriva ut de. Tänk vad tiderna ändras....Skrattande

De är effektiva, tar bort hungerskänslorna, jag har gått ner 6 kg på 4 veckor. Man ska dock bara använda de under begränsad tid och göra uppehåll emellan, typ äta 10 dagar och sen uppehåll 10 dagar osv...  

Svar på tråden Nyfiken. Har ni någon gång provat någon slags bantningspiller?