• Solidago

ikeas antilop...*arg*

Jag inhandlade två antilopstolar till mina tjejer för en månad sedan.
    Dum som jag var så kikade jag inte i innehållet på stolarna, utan tog för givet att allt var med. så var dock inte fallet.
    I den en a stolen fattas säkerhetsbältet när jag idag skulle montera ihop dem.
    Nu till saken hör att jag inte hittar kvittot o jag kan inte beställa reservdelar utan det.
    Så nu måste jag köpa en till stol för att den ska bli hel..

*arg*

Varför kan man inte få köpa till en reservdel, arg på mej själv som inte hittar kvittot oxå.

• Svar på tråden ikeas antilop...*arg*
  • Vanilj

Ts - Ikea brukar vara rätt snälla och vi har bytt ett par gånger utan kvitto. Ta med dig stolen och förklara situationen så tror jag säkert nu kommer få säkerhetsbältet.

• Smurfan 81

Har du ringt kundtjänst? Vi beställde en extra påse skruvar en gång för hel skruvpåsen fattades, och det var inga problem. Vi fick betala nån 20-lapp eller vad det var och de frågade inte efter kvitto. Kolla på deras hemsida efter kundtjänst!

• Solidago

Jag har pratat med kundservice o de kunde inte hjälpa mig sa de. *besviken*
    iof är inte stolarna dyra men det känns så onödigt, sen har jag 8mil till närmaste varuhus..

• Smurfan 81

Ring till ett annat varuhus och prova då... Ibalnd spelar det in vem vam pratar med och vilket humör den personen är på...

• Julius

Jag köpte lös sele som reservdel för 30:- till min Gulliverbarnstol. Inga problem alls!!!

• sanna77

Jag har tagit ett smalt skärp och trätt genom hålen i stolen.

Funkar jättebra, tycker jag!

• Pallas

Det ska finnas extrabälten att köpa löst, du behöver inte köpa en ny stol som sagt.

• Liam med mamma

Om du vill så kan jag försöka att leta upp mitt kvitto på min antliop stol, men jag lovar inget. Köpte den för 2 månader sen kanske...

• realhygglo

Hör av dig till mig om det inte löser sig, du kan få säkerhetsbältet till min Antilop- stol om du vill.

• jojja

TS--> Säger som realhygglo - du kan få mitt bälte till en av våra antiloopstolar om du vill!!

Borde ju gå att få tag på ett bälte, borde ju inte vara så svårt för dem att "skaka fram ett". Det _kan_ ju gå sönder, och inte ska man behöva köpa en ny stol för 85spänn (99 här på ikea) för att få ett nytt bälte...

Svar på tråden ikeas antilop...*arg*