• natthöken

Snattar du ?

Jag jobbar som butikskontrollant (civil väktare) och jag är lite nyfiken på hur många som snattar  och i så fall varför ?

jag är helt övertygad om att det finns en hel del här inne som gör detta då det är ett av våra vanligaste brott i landet .

Skriv anonymt eller våga visa vem du är ...du kan ju inte bli "haffad" nu utan bara "på bar gärning" Flört

Eller om ni har frågor om detta så skall jag besvara dom .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-06 18:37
    Tänkte skaka liv i denna tråd igen ...det var ett tag sedan jag starta denna .

• Svar på tråden Snattar du ?
  • seriousally

Nej! jag har alltid haft pengar till det jag behöver.

• Anonym

Jag är inte den som snattar och vill inte bli missförstodd i mitt inlägg. Visst är det så att man måste ha passerat den sista betalningsmöjligheten för att bli tagen och man inte kan bli tagen för hur man förvarar varorna inne i affären om man tex lägger ner det i väskan då det ev. finns en chans att man inte har för avsikt att sno och tänker betala för sig. En kompis mamma kan se på folk om de är butiksväktare, vad är det för atribut som avslöjar er??
    Tex på får buss har man haft cevilare och har varje gång tippat rätt på vem som är det... har då kollat att de ofta har kängor... och en öronsnäcka har butikskontrollanter det med..??

• Frontline

Det närmaste snattning jag kommer är väl att man har provsmakat nån bit när man köper lösgodis.
    Sen har det hänt några gånger att det har legat kvar nån vara för nån 10:a i vagnen som man har glömt att lägga upp på bandet och det har man sett efteråt men har lagt ner den i kassen ändå...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • SilverLadyG

Nej aldrig snattat men sett och meddelat personalen då jag har sett något.

• SilverLadyG
    Anonym skrev 2011-09-08 19:09:27 följande: