• Anonym (fel på mig?)

hur luktar ni tjejer i underlivet?

har normalt med flytningar (genomskinnliga) men tycker de luktar för mycket. Onanerar jag tex och tvättar händerna måste jag tvätta ett par gånger för att få bort "lukten" tycker detta är pinsamt för när min sambo onanerar åt mig tänker jag att han också luktar. Jag har ej svamp. det är jag 100 på. Men jag brukar ej lufta underlivet s å ofta, går ofta i tajta byxor osv. Men hur luktar ni? vad kan man göra? ska man verkligen inte lukta nåt alls mellan benen??

• Svar på tråden hur luktar ni tjejer i underlivet?
  • Vinxen

Personligen så luktar jag inget alls och de tycker min sambo med. Nu när jag är höggravid luktar jag lite mer men inget som stör och det luktar inte äckligt. 

• Anonym

Jag luktar inte mycket vanligtvis men jag är gravid halvvägs nu och då luktar jag mer än vanligt, men inte fiskigt utan rent och skär fittdoft eller vad man ska kalla det Obestämd Men jag har en vän som ofta haft problem med bakteriell obalans i underlivet och hon fick använda Lactal så blev det bättre. Men hon sa att hon stank och det luktade fiskigt hur mycket hon än tvättade sig. Finns receptfritt på apoteket och jag rekommenderar att du provar Glad

• bananskal09

Gå till en gynekolog, kan vara så att det är ph värdet som är i obalans.. Har hänt mig och då fick jag receptbelagd medicin eller ja.. det var gel i små "tuber" man skulle använda under en veckas tid.. Men köp inget receptfritt innan du är säker på vad det är, det är bara slöseri med pengar och onödigt!

Lycka till!

• Anonym

Luktar nog normalt, men om jag har sex så kan jag börja lukta illa efteråt.. blir som en obalans i underlivet.

• BountYhunteR

Bakteriell Vaginos?

;)
  • Anonym

Fullt normalt att lukta lite i underlivet, det tror jag de flesta gör.

Dock blir det ju klart värre om man går i tajta byxor eller inte sköter hygienen ordentligt

• Anonym

Det kan ha å göra med att svett och bakterier fastnar i håret och då börjar det lukta. men jag luktar väl "kön", inte mycket men man känner ju på lukten om man pillat sig där nere. Som det luktar efter sex. Min sambo luktar likadant. 
    Men det luktar inte illa eller så.  

Svar på tråden hur luktar ni tjejer i underlivet?