• Milliemolly

Vilka märken ska man köpa billigt i usa?

Jag vet att Ralph Lauren är jättebilligt mot svenska butiker men vad mer???????

Lexington, Timberland, Gant? Hilfiger? Är de amerikanska?

Tar emot alla tips så jag kan lägga undan en stor shoppingkassa.................

• Svar på tråden Vilka märken ska man köpa billigt i usa?
  • älskarlivet81
    Milliemolly skrev 2011-09-09 20:10:28 följande:
    oj oj vad mycket fint

Hur pass mkt billigare är det än hemma?
    Köpte väl en Hilfiger t-shirt för max 100 svenska kronor, likadant med Ralph Lauren. Converse-skor kostade runt 240 kr, köpte till dottern också, de kostade ca 130 kr.

• Agnes och Ville

En kompis till mig är där nu och hon har köpt en sparkdräkt från Ralph Lauren till min kommande bebis, kostade ca 140:-. Det är pikémodell på sparkdräkten. Köpte även en höst/vår väst från RL till dottern för ca 300:-

• Agnes och Ville

De har ju outlets där det finns massor med bra märken väldigt billigt!

• JPT

Skulle säga att det mesta är billigare. Speciellt "sportmärken" är betydligt billigare än här hemma. 
    Passa även på att köpa smink och hudvårdsprodukter!  

• Therese och Stefan

Parfym är superbilligt. Köpte flera stycken i SF i juli. Skrattande

• Bergling

Generellt är kläder mycket billigare än i Sverige. Speciellt amerikanska märken.

Se om du kan ta dig till någon outlet för riktigt bra priser. För barnkläder så kan jag rekommender Osh Kosh B'Gosh. När jag var där i höstas så hade de barnjeans för 10$ paret.

Viss elektronik är billigt också. Främst Apples produkter.

Om man vill handla sprit, så finns det billigt på WalMart.

Sen så blir det ju billigare (inte nödvändigtvis billigt) att handla sånt som man slipper dyr frakt på till Sverige, t ex Victoria's Secret, GAP, Forever21. 

Svar på tråden Vilka märken ska man köpa billigt i usa?