• Anonym

fula bröst.

jag har ett stort problem... jag tror jag har världens fulaste bröst. de är liksom som strutar och huden runt bröstvårtorna är stora som femkronor.. huden där liksom sväller om jag blir varm eller så..

jag har jätteproblem med det här.. vågar inte visa mina bröst för min älskling, trots att han säger att de är fina...
    jag kanske är löjlig, men JAG vill känna mig sexig om jag ska visa upp dem.
    Bröstoperation är det inte tal om.

Jag fick bröst runt 12-årsåldern och jag trodde de skulle växa sig rundare, men INTE!

nu är jag 18 och har fortfarande samma gamla fula bröst *ledsen*

min mamma har jättefina, stora bröst, men mina är så fula så jag tror jag dör..

• Svar på tråden fula bröst.
  • ladyhawk

Jag hade jättemycket komplex för mina bröst när jag var yngre, men det har nästan helt gått över. Det är väldigt få som har supersnygga bröst. *kram*

• Trossens mamma

bröst är olika. har vänner som har strutbröst. själv har jag nog mera hängbröst men min dotter älskar dem.... mina ha nog aldrig varit några fina runda fasta bröst

• Cinnalinna

TS:
    det later som att du har tuberösa bröst. Sök pa google pa "tuberous breasts" eller "tuberousity". Jag hade sana bröst innan jag fick en operation gratis av staten klassas nämligen som en "missbildning" vettu.

Skicka meddelande till mig om du vill ha mer info.

Vet hur hemskt det är!

• Anonym (Jag har...)

ganska runda små bröst, men mina bröstvårtor "syns" inte om de inte är styva, som när jag fryser och liknande. Detta tycker jag är jobbigt. De liksom gömmer sig i brösten..

• Anonym

Femkronestora vårtgårdar är inte särskilt extremt, titta i bastun någon gång får du se att det är vanligt.
    Jag har stora tunga hängbröst och det har jag haft sedan tonåren.

"Jag har": Jag hade indragna bröstvårtor tills jag fick barn. Amningen drog ut dem och nu tror jag de stannar ute permanent. Det finns hjälpmedel för att dra ut dem annars också. Hade jag vetat det hade jag nog använt det för amningen blev jobbig första månaderna och jag tror det kunde underlättat lite om bröstvårtorna inte varit indragna.

• Anonym (Jag har...)

Anonym.. Vilka hjälpmedel finns det för att dra ut dem då? JAg tycker att skinnet liksom täcker dem hur jag än gör.. Hoppas att mina också stannar ute efter amning!

• Alvi

Anonym: (Jag har...) Har du barn? Jag hade nämligen oxå helt "släta" tuttar förut...
    De var runda och fina, superfina... MEN, bröstvårtan stack inte ut så där som den gör på "alla andra". Bara när jag frös eller så kom den fram... Annars gick den i linjde med bröstet.

Så blev jag ggravid och ammade i massa månader och nu har jag liiite mer utstående bröstvårta, men absolut ingen pistolkula, om man säger så...

Tyckte det var lite jobbigt att se ut så när jag var yngre, men nu ser det ju bara ut som att jag fortfarande har fjortistuttar...

• Anonym (Jag har...)

Sisu: Nej, jag har inga barn, Ja, tycker att alla andra har så perfekta bröstvårtor, medans mina inte syns.. Vårtgården syns, men inte själva "vårtan". Jättejobbigt. Jag tycker inte det är så himla fint heller. Passar inte på mina bröst. De är ju så fina när jag fryser! Någon som vet vad man kan göra åt detta!?

• Alvi

Anonym: (Jag har...) : Asch, försök att gilla läget... Tror inte att det funkar att massera och dra ut den själv, annars hade jag tipsat om det...

Acceptera att du ser ut som en fjortis... Älska dig själv för att du är en gudinna!!!

• Anonym (Jag har...)

Sisu: Haha, okej, men jag har verkligen försökt. Får väl försöka igen då. Ville veta vad man kunde göra åt saken, eftersom anonym över skrev att det finns hjälpmedel att dra ut dem... Tack för ditt svar, det känns lite bättre. Ifs så var det inte så jättelänge sedan jag var fjortis, är inne på mitt 20:e år nu..

Svar på tråden fula bröst.