• Anonym (kåt jämt (tjej))

Jämt kåt

Jag är konstant kåt. Vaknar av att det bokstavligen bultar mellan benen. 
    Jag och min man har varit i tillsammans i  9 år och jag tänder så mycket på honom.
    Hans kuk är stor och vacker och han tillfredställer mig. Hjärta
    Men jag vill oftare än honom. Betydligt oftare.  Det slutar med att jag onanerar nästan dagligen.
    Och det vet han om och har ingenting emot det. 
    Ibland (ofta) bara lägtar jag efter att få suga av honom enbart för att det är så underbart.  

Finns det fler kvinnor som jag? Är 33 år, har två barn.    

• Svar på tråden Jämt kåt
  • Anonym

Hur fungerar det att vara konstant kåt och samtidigt få vardagen med barn, hushåll och eventuellt arbete, att fungera? 

• Anonym (en till)

Om man är konstant kåt men inte har någon man att tillfredsställa sig med är det inte heller så lätt. Vad gäller vardagen så får man ändå göra det man ska och måste; hushåll, arbete, det är ju trots allt ingen sjukdom. Det kan vara nog så avledande att sysselsätta sig med något annat i brist på det man behöver.
    Jag tror ändå generellt sett att avsaknaden av fysisk ömhet är värre.

• Anonym

Smyger du med onanin eller gör du det så att han skall märka det?

• Anonym (kåt jämt (tjej))
    Anonym skrev 2011-09-11 09:57:21 följande:
    Hur fungerar det att vara konstant kåt och samtidigt få vardagen med barn, hushåll och eventuellt arbete, att fungera? 

Det är väl klart att man får vardagen att funka. Men oftast med ett litet småleende Flört
    Anonym skrev 2011-09-12 08:52:51 följande:
    Varför smyga för? Han vet ju om det men det är ju inget som jag skyltar med. 

Min man vill inte iika ofta som jag och det accepterar jag. Vid dem tillfällena får jag tillfredställa mig själv.  

• Anonym
    Anonym (kåt jämt (tjej)) skrev 2011-09-11 09:34:24 följande:
    Jag är konstant kåt. Vaknar av att det bokstavligen bultar mellan benen. 
    Jag och min man har varit i tillsammans i  9 år och jag tänder så mycket på honom.
    Hans kuk är stor och vacker och han tillfredställer mig. Hjärta
    Men jag vill oftare än honom. Betydligt oftare.  Det slutar med att jag onanerar nästan dagligen.
    Och det vet han om och har ingenting emot det. 
    Ibland (ofta) bara lägtar jag efter att få suga av honom enbart för att det är så underbart.  

Finns det fler kvinnor som jag? Är 33 år, har två barn.    
    Det där låter ju både underbart och lite jobbigt. Men jag måste fråga: När du är så kåt så det bultar hela tiden, hur går tankarna? tänker du på kuk, penetration, att få pilla på dig själv, med andra ord: Vad fantiserar du om (tills du blir tillfredsställd)?
  • Farbror6
    Anonym (kåt jämt (tjej)) skrev 2011-09-12 15:46:29 följande:

Det är väl klart att man får vardagen att funka. Men oftast med ett litet småleende Flört
    Anonym skrev 2011-09-12 08:52:51 följande:
    Varför smyga för? Han vet ju om det men det är ju inget som jag skyltar med. 

Min man vill inte iika ofta som jag och det accepterar jag. Vid dem tillfällena får jag tillfredställa mig själv.  

Men hur kan han låta bli att bli kåt om du onanerar??? Går du undan på toaletten eller något eller ligger du i sängen eller mera öppet och onanerar?
  • redneck girl

jag finns här..39 år och nio barnGlad

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Farbror6
    redneck girl skrev 2011-09-13 11:53:13 följande:
    Vafsae redneck, du förföljer mej i samma trådar märker jag nu....
  • Anonym
    redneck girl skrev 2011-09-13 11:53:13 följande:
    2 till och du har ett helt fotbollslag
  • tisdag32

säg till han att du behöver kuk oftare.
    jag kan ställa upp om han inte vill

Svar på tråden Jämt kåt