Är det otrohet att flirta med andra?
Undrar vad ni tycker; är det otrohet att flirta med andra när man har partner?
(förutsatt att man i förhållandet inte har kommit överrens om att det är okej, utan att man gör det bakom den andres rygg).
Undrar vad ni tycker; är det otrohet att flirta med andra när man har partner?
(förutsatt att man i förhållandet inte har kommit överrens om att det är okej, utan att man gör det bakom den andres rygg).
Jag tycker att otrohet går vid fysisk handling typ puss
Filrt är svårt att sätta gräns för kan vara bara ett ögonkast.
För mig kan man vara otrogen på flera vis, det finns inte bara ett enkelt sett som definierar otrohet... Det är känslan bakom som är den som är jobbig.
Nej det tycker jag inte. Möjligen om man tänker sig att ta flirten en nivå till.
de beror på skulle ja vilja säga..
antingen så flirtar man så man är ute efter nåt annars flirtar man på skämt.
och visst både syns hörs och märks skillnad på både tal och kroppsspråk.
jag och min sambo är överens om att flirt på skämt är ok men inte mer.
alla ser det olika. vist kanske de inte är otrogenhet men jag skulle känna mig otroligt sviken och tveka på om jag skulle kunna lita på han igen.
jag är flirtig av naturen men det betyder INTE att jag tänker gå till sängs med alla jag flirtar med!
Jag uppskattar människorna omkring mig och ger dom ofta en komplimang och ett ögonkast och ett leende. Visst finns det folk som attraherar mig - jag är inte mer än människa - men det är en väsentlig skillnad på att flirta för uppskattning eller flirta för att man vill ha personen i säng.
Är det någon som visar mig intresse av något mer än bara en vanlig flirt så backar jag givetvis - det vore oerhört korkat av mig att fortsätta en flirt som kan missuppfattas och bli något det inte är.
En flirt är för mig en flirt - inget annat.
Om jag blandar in sms, sexiga kommentarer eller helt enkelt gör mig tillgänglig för personen - då är det inte längre en flirt. Då är man ute efter personen i fråga och då har man passerat gränsen