victoria secret
Hej! Är det någon som beställt bodylotion,läppglans osv från www.victoriasecret.com?
Eftersom när det kommer till svergie blir det TULL! Om något fått en dyr tullavgift eller så?
Hej! Är det någon som beställt bodylotion,läppglans osv från www.victoriasecret.com?
Eftersom när det kommer till svergie blir det TULL! Om något fått en dyr tullavgift eller så?
puffar ;)
Jag har köpt, men aldrig behövt betala tull. Vill du vara helt säker så maila kundtjänst och be dem skriva "sample" på paketet.
Får man ingen tull om dom skriver sample? :)
Gå in på beautyplanet.se eller bekkas.se där säljer de body mist eller kolla tradera
jo men dom har inte allt jag vill ha :) och de e mycket billigare från VS egna hemsida ;P
4 läppglans för 135 svenska kr. Vissa säljer för 79/89/99 kr styck..
5 body lotion 200 svenska kr
5 mist göt 200 svenska ;)
Köp dom på Ebay istället, då minskar chansen för tull till rejält. Plus att det faktiskt blir både enklare och säkrare för dig med betalningen. Fast jag tror nog att tullrisken från VS är ganska liten ändå.
de var inte så billigt på ebay;P 69 kr för ett läppglas + 71 kr frakt :P
Ja tänkte också det! men fick veta att en person fick betala 1000 kr sammanlagt för frakt och tull, UTöver sin bikini hon beställde.. då undrar man lite ;P
Var dina priser inklusive frakt?
Jag hade hittade rätt mycket på ebay som var billigt, vet iof inte exakt vilken läppglans du ville ha.
Så du vet om någon som fått betala tull för paket från VS, ja då är det nog kört. Då har tullen bra koll på VS och plockar de paketen aktivt.