• Anna1972

Vilket av libero lr pampers är bästa blöjan?

Undrar vilken av dessa 2 blöjor är bäst.Eller vet ni någon annan blöja som är bra och håller torrt nattetid för 1 åring?

• Svar på tråden Vilket av libero lr pampers är bästa blöjan?
  • Erica80

Personligen så gillar jag inte pampers alls. Dom blir så svampiga och håller inte alls kiss så bra. Vi använder Libero

• Ulrika29

Jag har använt varenda blöjan som finns  och jag gillar Libro upandgo byxblöja bäst, pampers byxblöja är så smal bak så ena sidan åker in i rumpen på ena sidan. Har märkt stor skillnad på pojkar och flickor också just när det gäller blöja nattetid men jag håller fast vid libro.

• mamma2kids

libero första månaderna sen vart de pampers hos oss.

• Oliviahh
    Pampers är klart bäst här! Tycker att pampers passar bäst på smala barn och libero på lite rundare :)
  • frida20

jag har alltid använt libero och dom funkar bäst..

pampers håller inte och då har jag en pojke som är lite rund och min dotter är smal.. 

• MaammaL
    Oliviahh skrev 2011-09-11 22:16:31 följande:
    Pampers är klart bäst här! Tycker att pampers passar bäst på smala barn och libero på lite rundare :)

haha min dotter är stor och på henne sitt pampers bäst :D:D libero är så korta.
  • Novemberstenen

Jag har två pojkar. Storebror (22 mån) har alltid haft pampers fram tills vi började med up&go då blev det libero. Använder pampers babydry på natten och den håller nästan alltid torrt. Men det blir ju som en stor klump av blöjan så dagtid tycker jag att det blir alldeles för osmidigt för honom med den så då blir det liberos byxblöja istället. Lillebror (6 mån) använder libero. Pampers funkar inte alls bra på honom. Tycker att de har samma kroppsform men blöjorna funkar iaf olika!

• Greta Mullberg

Libero alla gånger! Både när sonen använde vanliga blöjor och nu när han har byxblöjor. Var ibland tvugna att köpa Pamers då Libero tagit slut i affären och vi blev lika besvikna varje gång. Illaluktande sunkblöja!

No offense all you Pampers lovers out there

-Looks like you've been missing a lot of work lately. -I wouldn't say I've been *missing* it, Bob.
  • Oliviahh

MaammaL: Ja, det är ju lite olika också Flört Men hos oss har vissa haft libero & vissa pampers, men majoriteten är pampers! Glad

• alexander2011
    Erica80 skrev 2011-09-11 16:20:03 följande:
    Personligen så gillar jag inte pampers alls. Dom blir så svampiga och håller inte alls kiss så bra. Vi använder Libero

tycker det samma, visst blöjan är mjuk men libero absorberar bättre helt klart
Svar på tråden Vilket av libero lr pampers är bästa blöjan?