Min sambo fotar nakna tjejer
Hej!
Är en tjej på 26 som bor ihop med en underbar kille som är ett år äldre än jag. Vi har det egentligen bra på alla sätt, lever jämställt och båda har sin frihet att pyssla med sina intressen på egen hand. Sedan har vi naturligtvis gemensamma intressen också.
Nu till problemet, eller vet egentligen inte om det är ett problem eller om det bara är jag som är lite överkänslig. Grejen är den att min sambo är väldigt intresserad av foto, det har han vad jag vet alltid varit, och fotar ganska flitigt. Men det är bara som hobby, han är inte yrkesfotograf.
I alla fall så fotograferar han bl.a. modeller ibland, och då menar jag naturligtvis tjejer. Unga tjejer. Alltså inte underåriga, men i 18-20 årsåldern. Han är med på någon sådan där modellsajt där fotografer och modeller kan ta kontakt med varandra för att genomföra det som de kallar sessioner. Det är blandade bilder, inte bara lättklädda bilder, men ofta lite glamourstuk på dem i alla fall. Nu har jag förstått att han också börjat ta nakenbilder, men dem har jag inte sett, så jag vet ju inte om det är pang på eller lite mer konstnärligt.
Nu kommer min fundering: Varför skall han fota modeller, han är ju inte yrkesfotograf som fotar för annonser och så. Undran uppstår naturligtvis om det är för att jag inte räcker till, för att han inte får tillräckligt av mig. O så när han börjar fota naket – duger jag inte längre?
Skulle ni tjejer här på FL tycka att det var ok att er sambo fotograferade nakna tjejer? Ska jag bara låta honom fortsätta eller vad tycker ni?