Nån som fått glad gubbe på ÄLtest när ni vart gravida?
undrar som ovan om man nu inte har nått grav.test hemma, skulle ett digitalt ältest ge utslag på grav tror ni?
undrar som ovan om man nu inte har nått grav.test hemma, skulle ett digitalt ältest ge utslag på grav tror ni?
Jag är gravid i v 7 och när jag testade en vecka efter BIM gav ÄL testet fullt utslag...(testade med sticka) men vad jag förstått så kan Äl testet även visa på
Andra hormonförändringar i kroppen som tex vid mens....så bästa sättet och enda säkra är nog gravtest! Lycka till!
Vid bägge mina graviditeter har ÄLtest visat väldigt glada gubbar när jag varit på smällen.
Japp ja med. Inte gubbe iofs men full stegring på Äl stickan.
Japp jag har fått en glad gubbe vid en graviditet
Ni som fått glad gubbe, hur långt efter ÄL testade ni??
Undrar jag med, jag är inne på min 12 dag med äl-stegring fast med stickor. BIM den 18 och idag fick jag super mega starkt utslag. Har inte ÄL nu det vet jag :S hur går det för dig TS? när har du BIm?
Jag fick en glad gubbe exakt två veckor efter min Ägglossning. Jag vet dock inte en om jag är gravid. Jag har genomgott IVF och har inte testdag förns på söndag. Läste på internett om att Äl test kunde ge utslag på graviditet och eftersom jag bara har ett gravtest till Testdagen hemme men en massa Äl test så fick de bli ett sånt. Fick även en glad gubbe idag!
Men har åxo läst som de stog här att de kan ge utslag på mens..
Jag testade för skojs skull så jag tog inte ett i samband med bim utan kanske i v 20.
Ledstjärna : Jag har testat positivt sen den 30:e sep. Nu får jag ännu starkare utslag. Har tidigare testat innan mens mest för skojs skull men inte fått någon stegring utan bara ett svagt streck... Men denna gång så får jag ju pos :S Har du BIM på söndag'*?
Nej, inte än. Jag väntar till på på lör-sön tänkte jag. BMI är ju på tisdag om jag inte har fel.
Men jag misstänker faktiskt att jag är gravid nu men vi får väl se. Orkar inte bli besviken igen.. Hur känner du dig?
mina bröst är väldigt ömma och magen är spänd. Även förstoppad och mår illa då och då, fått en del finnar.. Dock kan de åxo vara biverkningar från mina mediciner jag äter just nu. Hur mår du?
Japp, ägglossningstest ger utslag när man är gravid, jag har testat =)
Jag mår illa, har svullna bröst och en svullen livmoder :( men nyss så kom det lite rosa på pappret och det stämmer ju inte alls :( fattar inte vad som händer med min kropp... Har ni försökt länge?
Tyckte jag läste att man kan få antingen vita/bruna eller ljusrosa flytningar i samband med att mensen ska komma. Så länge man inte blöder färskt blod och mkt så ska de inte vara någon fara, det är vad jag läst iaf!
Vi har försökt i lite över fyra år! Men ett år med IVF. Hur länge har du försökt?
Ja vi får väl hoppas att det är någon sådant. Men mensen ska inte komma förrän tis-ons så det är alldeles för tidigt :S får se om det fortsätter under dagen. Fick en dotter för lite mer en två år sedan, så inget aktivt men hoppet för varje månad :(
Hoppas att det tar sig för er då, håller tummar och tår.
Glömde tilläga att vår dotter dog :( så har inga barn på jorden
Vi får hoppas på att allt står rätt till och att det frodas ett litet hjärte gryn därinne i magen!
Jag beklagar verkligen, Fy vad hemskt .. Jag håller verkligen mina tummar för att du kommer få ett plus när du testar
Tack, hoppas för er skull med :) ska vänta med spänning tills du testar :) hur mår du idag då?
Tack så mycket
Känner mig så nervös inför söndagen, fick idag även ett till possitivt utslag på mitt ÄL test. 3:e dagen i rad, men vågar ändå inte tro något!
Jo tack jag mår hyffsat, lite lätt illamående som kommer och går och känner mig lite svullen/öm i magen!
Hur mår du?
Ohh hoppas att det betyder bebis då :) ingen fortsatt blödning heller. Så vi får se vad som händer :)