• Biinzan

Min dotter skrattar inte så mycket och är 5 månader. Normalt?

Min dotter på 5 månader skrattar inte..
    Hon gör glädjetjut och skriker med den ljusaste rösten och hur högt som helst, de bara skär i öronen.
    Hon har skrattat några gånger, med ljud.
    Vi busar och leker och är sociala med henne, hela tiden. Är lite orolig över att hon kan vara sen i utvecklingen? Men hon flinar och är glad, hon lyser upp med hela ansiktet när man busar & pratar med henne! Hon älskar det :)

Emilia 13/4-11. Jag älskar dig min underbara dotter
  • Svar på tråden Min dotter skrattar inte så mycket och är 5 månader. Normalt?
  • Biinzan
    Dimitra skrev 2011-09-12 12:19:14 följande:
    Ja det är normalt
    Tack för snabbt svar :)
    Emilia 13/4-11. Jag älskar dig min underbara dotter <3
  • Girlinthecity

Ja, det är normalt.

• mamma till tre busungar

Det låter alldeles normalt. Vissa barn skratatr högt tidigt. Andra inte.

• Lazyass

Hahaha, ingen fara. Barn är olika ju- En del skrattar bara man tittar på dom och andra knappt alls. Min son skrattade inte heller särskilt mycket. Jag blev såååå avis när jag hörde andra bebisar skratta för full hals. Men det är bara att acceptera. Han var en väldigt glad bebis ändå.

• Biinzan
    Girlinthecity skrev 2011-09-12 12:21:04 följande:
    Ja, det är normalt.
    :)
  • Biinzan
    Lazyass skrev 2011-09-12 12:22:04 följande:
    Hahaha, ingen fara. Barn är olika ju- En del skrattar bara man tittar på dom och andra knappt alls. Min son skrattade inte heller särskilt mycket. Jag blev såååå avis när jag hörde andra bebisar skratta för full hals. Men det är bara att acceptera. Han var en väldigt glad bebis ändå.
    Skönt att jag inte e ensam om att vara avis på de andra bebisarna som skrattar :P
    Emilia 13/4-11. Jag älskar dig min underbara dotter <3
  • mamma till tre busungar
    Biinzan skrev 2011-09-12 12:23:19 följande:
    Skönt att jag inte e ensam om att vara avis på de andra bebisarna som skrattar :P
    Jag var också avis med vårt första barn som var hur glad som helst men inte skrattad e högt förrän hon kom upp i ettårsåldern.

En kompis barn skrattade högt hela tiden och jag var så avundsjuk.....
  • Biinzan
    mamma till tre busungar skrev 2011-09-12 12:24:27 följande:
    Jag var också avis med vårt första barn som var hur glad som helst men inte skrattad e högt förrän hon kom upp i ettårsåldern.

En kompis barn skrattade högt hela tiden och jag var så avundsjuk.....
    förstår dig!
Svar på tråden Min dotter skrattar inte så mycket och är 5 månader. Normalt?