• Freja07

Någon som har provat SLANKA??

Hej!
    Finns det någon som provat SLANKA och kan berätta vad ni tyckte om den kuren?
    Har provat Cambridge, ätit den ren i 20 veckor förra året men nu när jag skulle börja om gick det inte..Har nog "för ätit" mig på den..
    Så är Slanka lika effektiv som Cambridge?

Freja 070515 My 081208
  • Svar på tråden Någon som har provat SLANKA??
  • Maddes Mamma

Jodå, jag har testat!
    Har tidigare använt mig utav Cambridge med gott resultat men då min konsulent övergick till Slanka gjorde jag likadant.
    Tycker att Slanka smakar bättre och är lättare att shaka. Resultatet är detsamma!

Så jag kan varmt rekommendera det!    

• Freja07

Idag har jag påbörjat min SLANKA kur..tänkte det var lika bra innan nyår..Jag hoppas nu att detta kommer gå vägen..

Freja 070515 My 081208
  • Nikis

Gud va du är duktig.. 20 veckor på ren kur är sjukt bra. Jag klarar typ inte ens 1 vecka på ren kur. fy jag tycker de är jobbigt. Köpte tre paket slanka för att börja köra, men sen visade det sig att jag hade blivit gravid. så vikten får jag ta tag i efter mars. då tänkte jag börja på viktväktarna. slanka är kanske inget för mig. kanske kan ta någon om dagen :) Lycka till

• Freja07

Vaknar till ett nytt år..detta år ska bli ett hälsosamt år! Börjar dag 4 idag på ren kur..

Freja 070515 My 081208
  • Nikis
    Freja07 skrev 2012-01-01 09:23:45 följande:
    Vaknar till ett nytt år..detta år ska bli ett hälsosamt år! Börjar dag 4 idag på ren kur..
    Bra, du är duktig :) Jag ska sluta med sötsaker nu iaf. innan bebisen kommer. så man kommer in i det tänket iaf. sen nu har jag börjat ta promenader varje dag fast jag har foglossning. men jag tycker det är skönt att röra på sig..
  • Nikis
    Bambiblogg skrev 2012-01-02 08:49:20 följande:
    Jag är inne på dag 7 på Slanka! Tycker att det är samma som Cambridge  :)
    fast lite godare smaker och lättare att lösa upp va? jag tycker iaf vaniljen är underbar ;) haha
  • Bambiblogg
    Nikis skrev 2012-01-02 11:00:32 följande:
    fast lite godare smaker och lättare att lösa upp va? jag tycker iaf vaniljen är underbar ;) haha
    Nja, ungefär samma smak men för mig har det blivit mer klumpar med Slanka... så jag vet inte varför alla säger att den är mer lättlöslig än Cambridge...
  • Nikis
    Bambiblogg skrev 2012-01-02 12:05:51 följande:
    Nja, ungefär samma smak men för mig har det blivit mer klumpar med Slanka... så jag vet inte varför alla säger att den är mer lättlöslig än Cambridge...
    du får skaka som en tok ;) Men min sambo säger att de oxå är svårare att lösa upp slanka :/
  • Freja07
    Bambiblogg skrev 2012-01-02 08:49:20 följande:
    Jag är inne på dag 7 på Slanka! Tycker att det är samma som Cambridge  :)
    Vad blev resultatet på vågen?
    Freja 070515 My 081208
  • Freja07

Snart är dag 6 avklarad..Går över förväntan, trots sjuka barn och allt det medför..hoppas det går bra för er andra?

Freja 070515 My 081208
  • Rawaa
    Hej
    Jag är på min femte dag  slanka, jag har tappat 3 kg hittillsKyss
Svar på tråden Någon som har provat SLANKA??