• MymlanB

Har ni förslag på smal, hög snygg hallbyrå?

Jag behöver en smal hög byrå i hallen att ha ungarnas vantar och liknande i. Jag har fått för mig att den ska vara svart eftersom vi har svarta skoställ/hatthylla. Väggarna är vita och golvet är ek. Jag har hittat två förslag - bägge kostar över 10 000 och det är inte ett alternativ för tillfället.... behöver budgetförslag.

Har någon några fräscha idéer? Vårt är hem är ganska modernt och minimalistiskt. Inga shabby chic prylar här inte...

Tacksam för förslag
    hej hej

• Svar på tråden Har ni förslag på smal, hög snygg hallbyrå?
  • MymlanB

Tack för förslaget - det är den enda jag själv har hittat tidigare. Jo - den är okej fast inte riktigt svart utan mer svartbrun. Ser lite tokigt ut bredvid skoställen tror jag. Men det verkar som om det är den enda som finns så det får väl  bli den så småningom...

• MajaVira

Det beror ju på vad den får kosta och vilken höjd/bredd den ska ha, här är några fler förslag;

www.boconcept.se/byraaar.aspx&imageid=3801

www.svenskahem.se/&catid=1539&prodid=12885

www.em.com/web/mobler_byraer_skap/Webb/Produkter/Byraer_Skap/MILLA_Byra_6-ladig-29210.aspx

denna finns i svart även om just denna bild är på en vit byrå:

www.mio.se/Sovrum/HyllorForvaring_Sovrum/Byra_Sovrum/Smile-Byra/Smile-Vitlackerad-6-lador-B-40-D-35-H-119/

• MymlanB

Tack! Den där Milla på Em var ny för mig - den gillade jag. Boconcept - den har jag kollat in men den kändes lite ranglig i kvaliteten för det priset. Men fin.

Tack för förslagen - ska dra till Em och kolla in Milla...

Mymlan

• La Lola

Leta en begagnad o måla svart.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • MymlanB
    Konvaljen skrev 2011-09-19 07:10:18 följande:
    Kika på SNÖ från Asplund. Kan inte länka nu men Googla.
    Det var den som kostade 10 000 och som vi inte har råd med för tillfället - superfin!
Svar på tråden Har ni förslag på smal, hög snygg hallbyrå?