• Anonym

Jag klippte bort små lösa skinnflikar i underlivet.

Vet inte om ja g gjorde rätt eller ej. Förmodligen ska man låta sånna vara. Små små skinnflikar (som äldre ofta har på tex halsen eller på ögonlocket. Det blödde rätt mycket efter ena, men slutade rätt snart.

Jag hatar att bli äldre och få ålderstecken i form av nya hårstrån där man inte vill ha dom, skinnflikar och sånt. Är 33 men sånt verkar komma på mig ändå...

Har någon annan klippt av små skinnflikar? Eller någon som starkt avråder och varför?

• Svar på tråden Jag klippte bort små lösa skinnflikar i underlivet.
  • Anonym (Sara)

Låter som kondylom..

• Apmor2

kan bara säga auch!
     menar du som mollusker? har hörst att man typ kan knipsa av dom med ett hårstrå eller liknande. Har dock aldrig hört någon som har dom i könet. Personligen skulle jag inte klippa dom.

• Anonym

Jag tänkte också den tanken, men har sett kondylom och det här såg inte ut så... men jag får nog kolla upp om det dyker upp fler....

• Anonym

Tycker oxå det låter som kondylom.. Googla på bilder och jämför....

• Apmor2
    Anonym skrev 2011-09-12 16:14:52 följande:
    Jag tänkte också den tanken, men har sett kondylom och det här såg inte ut så... men jag får nog kolla upp om det dyker upp fler....
    ja håll koll och gå till gynekologen istället!
  • Anonym

De kan se ut på många olika sätt

• Anonym (Sara)
    Anonym skrev 2011-09-12 16:14:52 följande:
    Kondylom kan se ut som hudfärgade små skinnflikar. Det låter som det du beskriver. Men hur som helst är det ofarligt och brukar försvinna av sig självt efter något år.
  • Anonym

Ahhhh kräkvarning på att googla kondylom... fyfan jag döööör. Nej nej nej!!! Inte så alls!!! =)

Hur fan raderar jag historiken???

• Anonym

Jag fick sådana efter min graviditet, dock inte på könet, utan i typ armhålan och bikinilinjen - och ja, jag "klippte" bort dem (hyvlade bort dem med rakhyvel)...

• Anonym

Ska tillägga att det var ett par.... inte fler och inte stora. =)

Svar på tråden Jag klippte bort små lösa skinnflikar i underlivet.