• Bromölla

Vill köpa ett underlägg som jag kan ha under hans matstol?? Var?

Undrar va jag kan köpa ett underlägg som min son kan ha under sin matstol?

Jag har hittat ett men vet inte om det materialet är bra? Vinyl??? Någon som vet va det är för material? Hittade det underlägget här: www.onetex.se/onetexfr1b.htm

har ni andra förslag??

• Svar på tråden Vill köpa ett underlägg som jag kan ha under hans matstol?? Var?
  • Nyfiken gul

jag köpte en bit vaxduk som passade under stolen. Enkelt o lätt att vika ihop o stoppa undan när det inte behövs och lätt att bara stoppa under kranen o skölja av.

Vet en kompis som köpte en vanlig badkarsmatta att lägga under stolen....

• Bromölla

Gick tydligen inte att skicka själva sidan, är tvungen att klicka sig vidare på "Matdags" och sen längst ner på den sidan är det ett sånt.

• Bromölla

Ja så kan man ju me göra men jag vill ha någon som är just anpassat efter det, så det ser fint ut liksom. Detta underlägget jag såg tyckte jag va jättegulligt. Vill ju att det ska passa in me å inte jbara vara en ful bit under stolen liksom, om du fattar va jag menar.

• Bromölla

Pallas: ja det kunde man ju gjort men va hittar man FINA vaxdukar då, finns det inte bara såna till gammlingar, typ vet inget om vaxdukar, vet nappt va man köper de:)

• Nyfiken gul

jo men det finns ju jättefina vaxdukar som kan passa!

Du kan ju dessutom sy fast snygga kantband o knytband på den om du vill snygga till den lite....

• Nyfiken gul

titta på Hemtex o Jysk , de har superfina vaxdukar!

Sen kan det även finnas i större tyg/sy-affärer.....

Kika även under Jotex, Cellbes, Halens o såna firmor...

• Päronet

Jag köpte en bit tunn genomskinlig plast som jag hittade på Åhléns. Den fanns bland vaxdukarna, men är tunnare än en vanligt vaxduk. Den är perfekt och den syns knappt alls när den ligger på golvet! Perfekt!

• Asra

Man kan hitta snyggt mönstrade vaxdukar i välsorterade tygaffärer och Åhlens brukar också ha.
    Det finns både enfärgade och med modern design o.s.v. De snyggaste är dock inte så billiga.

• Cakan

Jag har lagt sån där plastduk man kan lägga i kökslådorna under Ellas stol. den syns knappt eftersom den är genomskinlig. Hade tänkt att köpa ett kontorsstolsunderlägg men de var slut på IKEA. Det här funkar lika bra!

• Bromölla

Tack så mycket för hjälpen alla! Köper nog helst det som "Päronet" beskriver. Genonskinligt låter alldeles utmärkt.

Svar på tråden Vill köpa ett underlägg som jag kan ha under hans matstol?? Var?