Tristani skrev 2011-09-13 09:00:33 följande:
Jag åkte på en infektion i livmodern. Hade spiralen ca2 månader men hade sån kraftig smärta av den och ville ta ut vilket läkarna tyckte var normalt och jag skulle prova någon vecka till.
Blödde jättemycket och hade jätte ont och gick akut för att ta ut, då upptäckte denna att trådarna var för korta så dom har retat för mkt på fel ställe :(
Fortfarande smärta går jag hem och hoppas på att bli bättre, slutade blöda och fick massa konstiga illaluktande flytningar som blev värre å värrre!
Uppsäkte läkare igen och dom konstaterade svamp, fick behandling men besvären blev värre.. Gick tillbaka och fick en annan läkare som oxå såg svamp, fick en till behandling och besvären blev värre! Var så förstörd av alla vagiatorer ich salva så jag såg helt uttorkad och sprucken ut. Tillslut kunde jag inte få in ett finger allt var så stängt och ömt så jag åkte till en gynklinik där doktor på en gång såg vilken inflamerad livmoder jag har. Aldrig mått så dåligt!
Sånt skit ska man inte ha innan man bestämmer sig för barn! Kan skada!
Men jag väntar idag ett barn som är beräknat till januari :D
usch o min har suttit i 1 år nu.. hade tjocka, långa slemflytningar äckligt jag vet... i 4 månader men de sa att det kunde bli så men jag börjar minsann undra.. och nu har min mens blivit lustig, har fors i 2 dagar sen knappt nånting resten av dagarna, förut blödde jag minsann och hade ont i över 1 v, men nu har jag inte ens ont.. rädd för nåt är fel, tänk om jag gått så länge så det gjort så det blir svårare o få barn då blir jag deprimerad på riktigt för jag är ung