• Anonym (Funderar)

Någon som jobbat som cam modell eller inom telesex hemifrån?

Hej jag undrar om det finns någon här som jobbat inom telesex linjer osv. eller varit cam modell
    över internet?
    Hur tjänade ni osv?
    Berätta gärna lite och ge ev. tips på företag/hemsidor man kan besöka

• Svar på tråden Någon som jobbat som cam modell eller inom telesex hemifrån?
  • Anonym (Tele6)

Jag jobbar extra med telesex. Tjänar 4:-/minut + lite olika bonusar. Pluggar och jobbar med det här. Slipper ta studielån. Perfekt eftersom jag kan sitta och plugga mellan samtalen. Har jobbat på två olika ställen men trivs bäst där jag är nu. Kul jobb men verkligen inget som passar alla.

• Anonym
    Anonym (Tele6) skrev 2011-09-13 19:19:48 följande:
    Jag jobbar extra med telesex. Tjänar 4:-/minut + lite olika bonusar. Pluggar och jobbar med det här. Slipper ta studielån. Perfekt eftersom jag kan sitta och plugga mellan samtalen. Har jobbat på två olika ställen men trivs bäst där jag är nu. Kul jobb men verkligen inget som passar alla.
    Hur mycket jobbar du i månaden? Hur mycket blir det på en månad? Jobbar du hemifrån?
  • Anonym (Tele6)

Det varierar lite månad för månad. Brukar jobba 2-3 dagpass & 3-4 kväll/nattpass per vecka och har ut mellan 7-12 000 i månaden. Ibland mindre ibland mer. Det negativa med jobbet är just att man inte kan vara säker på hur mycket man kommer tjäna varje månad. Men så länge jag jobbat ett par pass varje vecka så har jag inte hamnat under sju. Men det hänger väl lite på om man är duktig eller inte. :)

• Anonym (Tele6)

Det varierar lite månad för månad. Brukar jobba 2-3 dagpass & 3-4 kväll/nattpass per vecka och har ut mellan 7-12 000 i månaden. Ibland mindre ibland mer. Det negativa med jobbet är just att man inte kan vara säker på hur mycket man kommer tjäna varje månad. Men så länge jag jobbat ett par pass varje vecka så har jag inte hamnat under sju. Men det hänger väl lite på om man är duktig eller inte. :)

• Anonym

japp har jobbat på kk-hotline

• Anonym (Funderar)

Vad heter stället du jobbar på?

• Anonym (Tele6)

Jobbar på nattens änglar nu. Testade förut ett tag på nåt halvskumt ställe med bas i Skåne.

• Anonym
    Anonym (Tele6) skrev 2011-09-13 19:49:45 följande:
    Hur långt är ett pass? Alltså hur många timmar i vecka blir det? Jobbar du hemifrån?
  • Anonym (nyfiken)

Hej!
    Är nyfiken!

Har ingen aning om hur jobbet funkar, eller om det passar mig, men jag är intresserad.

Hur går det till att få jobbet? Berättar man veckovis/månadsvis vilka dagarna man kan jobba? Vad handlar samtalen om (sex, ja, jag fattar) men vad säger man? Vad gör man?

• Anonym (Tele6)

Jag jobbar hemma, är påloggad typ 20-35 Tim vecka. Mycket av det blir ju dötid eftersom det inte ringer hela tiden. Men eftersom jag ändå är hemma så är det bara bra för mig. Jag hinner plugga och fixa hemma o så. Jag hittade jobbet via annons på en gratis-annons sida. Ringde upp och frågade lite. Veckan efter jag ringde dom första gången så jobbade jag mitt första pass. :)

• Anonym (Tele6)

Glömde visst lite.: ett pass är 4 timmar. Man bokar typ 4 veckor åt gången. Ibland bokar jag en vecka i taget bara. När jag har mycket tentor och så. Bäst är att jobba helg och kväll. Och samtalen kan vara typ hur som helst. En del vanliga och andra lite mer knasiga. :)

• Anonym
    Anonym (Tele6) skrev 2011-09-14 08:27:06 följande:
    Glömde visst lite.: ett pass är 4 timmar. Man bokar typ 4 veckor åt gången. Ibland bokar jag en vecka i taget bara. När jag har mycket tentor och så. Bäst är att jobba helg och kväll. Och samtalen kan vara typ hur som helst. En del vanliga och andra lite mer knasiga. :)
    Tjänar man mer på helger/kvällar? Hur kan ett vanligt samtal låta?
  • Anonym (Ängel)
    Anonym (Tele6) skrev 2011-09-13 21:13:47 följande:
    Jobbar på nattens änglar nu. Testade förut ett tag på nåt halvskumt ställe med bas i Skåne.
    Där har jag också jobbat, fast från kontoret. Tyckte det var helt ok, seriöst och bra support från jobbet om man behövde.
    Anonym skrev 2011-09-14 09:27:44 följande:
    Tjänar man mer på helger/kvällar? Hur kan ett vanligt samtal låta?
    Eftersom det ringer mer på kvällar så tjänar man oftast mer då.
  • Anonym (Tele6)

Ja det blir mer på kvällar för det ringer mer då.

• Anonym (Tele6)

Ska kolla den bloggen. Tror jag läst nåt om den förut.

• Anonym (Tele6)

Hur har det gått ts, har du testat att jobba nåt?

Svar på tråden Någon som jobbat som cam modell eller inom telesex hemifrån?