• Anonym

Jobba med öroninflammation?

Fick dubbelsidig öroninflammation förra måndagen och fick pencillin. Var hemma hela förra veckan för värk i örat.
    Började jobba i måndags och känner hur det smäller till i örat och det rinner ur vätska ur örat, åker efter jobbet till jourvc och jajemensan, dubbelsidig öroninflammation igen och pencillin igen, kommer hem och då hade jag tillbaka febern oxå.
    Jobbade igår med öroninflammation och trodde jag skulle tappa öronen. Jobbar i förskolan antingen pratade barnen högt/skrek så öronen susade och ömmade eller så pratade barnen tyst och jag hörde inte ett sus vad de sa utan såg att deras läppar rörde sig.
    Pratade med chefen igår innan jag gick hem att jag hade fått tillbaka den dubbelsidiga öroninflammationen och att jag inte skulle jobba idag för mina öronen fixar inte det. Hon börja då i fråga sätta både det ena och det andra och tyckte princip jag var löjlig som skulle vara hemma..

Är jag löjlig som är hemma med öronvärk? Mitt huvud känns som ett vakuum och öronen brinner just nu av smärta.

Tacksam för snabbt svar...

• Svar på tråden Jobba med öroninflammation?
  • Anonym

Bara du kan avgöra om du behöver vara hemme eller inte.....

• Anonym

Ja det vet jag oxå men hur ser du/ni på människor som är hemma med dubbelsidig öroninflammation som jobbar i förskolan?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-09-14 09:34:10 följande:
    Ja det vet jag oxå men hur ser du/ni på människor som är hemma med dubbelsidig öroninflammation som jobbar i förskolan?
    Vad säger läkaren?
  • sextiotalist

Det beror på vad man arbetar med.
    På mitt arbete skulle kan arbeta om jag mår bra.
    Har man däremot feber och inte mår bra, så skall man vara hemma. Var hemma du

Svar på tråden Jobba med öroninflammation?