Jobba med öroninflammation?
Fick dubbelsidig öroninflammation förra måndagen och fick pencillin. Var hemma hela förra veckan för värk i örat.
Började jobba i måndags och känner hur det smäller till i örat och det rinner ur vätska ur örat, åker efter jobbet till jourvc och jajemensan, dubbelsidig öroninflammation igen och pencillin igen, kommer hem och då hade jag tillbaka febern oxå.
Jobbade igår med öroninflammation och trodde jag skulle tappa öronen. Jobbar i förskolan antingen pratade barnen högt/skrek så öronen susade och ömmade eller så pratade barnen tyst och jag hörde inte ett sus vad de sa utan såg att deras läppar rörde sig.
Pratade med chefen igår innan jag gick hem att jag hade fått tillbaka den dubbelsidiga öroninflammationen och att jag inte skulle jobba idag för mina öronen fixar inte det. Hon börja då i fråga sätta både det ena och det andra och tyckte princip jag var löjlig som skulle vara hemma..
Är jag löjlig som är hemma med öronvärk? Mitt huvud känns som ett vakuum och öronen brinner just nu av smärta.
Tacksam för snabbt svar...