• lindawalter

Hårläggningsvätska - typ Glimor!

Hej alla! Jag har läst en del både här på FL och på övriga nätet att ett bra sätt att få lockar att hålla är att använda den gamla hederliga läggningsvätskan! Men jag hittar ingenstans där man jag köpa detta! Jag bor i Solna och har letat runt här på både olika Åhléns, ICA, COOP osv. Ingenstans hittar jag varken Glimor eller Wellas läggningsvätska. Är det någon som kan tipsa om köpeställen här i Sthlmstrakten, helst inte södra Sthlm. Tack alla goa!

• Svar på tråden Hårläggningsvätska - typ Glimor!
  • Veritas18

P.S Kan annars prova saltvatten spray, brukar funka bra på lockar. Hm har en egen.

• lindawalter
    Veritas18 skrev 2011-09-14 15:27:57 följande:
    Rusta! Har alltid hittat där-
    Tack, jag har inte ens tänkt på Rusta! Ska se vart det finns här i norra sthlm, har för mig att Rusta oftast brukar ligga lite utanför stan?
  • lindawalter
    Veritas18 skrev 2011-09-14 15:29:35 följande:
    P.S Kan annars prova saltvatten spray, brukar funka bra på lockar. Hm har en egen.
    Aha, det blir lite samma stadga på håret? Ska se ifall det finns på lokala HM här!
  • Veritas18

Tror det är den närmsta:

Rusta Barkarby
    Herrestavägen 9
    177 38  JÄRFÄLLA

Tel: 0771-28 10 10

Öppettider

Vardagar
    10-20
    Lördag     
    10-18
    Söndag    
    10-18
  • lindawalter
    Veritas18 skrev 2011-09-14 15:31:28 följande:
    Tror det är den närmsta:
    Rusta Barkarby
    Herrestavägen 9
    177 38  JÄRFÄLLA

Tel: 0771-28 10 10

Öppettider

Vardagar
    10-20
    Lördag     
    10-18
    Söndag    
    10-18
    Ja det tror jag också! Men det är det väl värt ifall hårläggningsvätska nu fungerar lika bra som alla säger!
  • Veritas18
    lindawalter skrev 2011-09-14 15:32:10 följande:
    Ja det tror jag också! Men det är det väl värt ifall hårläggningsvätska nu fungerar lika bra som alla säger!
    det är bara att prova sig fram. jag använde själv saltvattenspray när jag hade lockar.
Svar på tråden Hårläggningsvätska - typ Glimor!