• johan123456

Stora rumpor

Finns det något bättre än en tjej med en rejäl ghettobooty? Prova att googla på PAWG i googles bildsökning så fattar ni vad jag menar :)

• Svar på tråden Stora rumpor
  • johan123456
    jossaan skrev 2011-09-14 22:55:00 följande:
    Är väll inte så viktigt. Larvig tråd.
    Det är vad jag gillar, andra gillar andra saker, undrade bara om jag var ensam :P
  • lille Birger

Jag gjorde som du sa, googlade på pawg och fick genast fram en bild på en tjej i stringtrosor med en kritvit, fläskig bakdel.

Det är nog ganska så vanligt att killar tycker om stora rumpor. På porrsidorna är ju "Big Ass" sektionen oftast den mest omfattande.

jossaan skrev 2011-09-14 22:55:00 följande:
    Är väll inte så viktigt. Larvig tråd.
    Jo, många föredrar breda rumpor eftersom det förknippas med fertilitet.

TS, om du kollar på bilderna jag har laddat upp i forumet så kanske du hittar något som faller dig i smaken.
  • jossaan
    lille Birger skrev 2011-09-14 23:22:40 följande:
    Jag gjorde som du sa, googlade på pawg och fick genast fram en bild på en tjej i stringtrosor med en kritvit, fläskig bakdel.

Det är nog ganska så vanligt att killar tycker om stora rumpor. På porrsidorna är ju "Big Ass" sektionen oftast den mest omfattande.Jo, många föredrar breda rumpor eftersom det förknippas med fertilitet.

TS, om du kollar på bilderna jag har laddat upp i forumet så kanske du hittar något som faller dig i smaken.
    Dom "pawg" är ju tjocka överviktiga, inga normala rumpor direkt... 
  • lille Birger
    jossaan skrev 2011-09-14 23:24:55 följande:
    Faktum är att stor rumpa inte är så ovanligt på kvinnor. Går man ut på stan och kollar så har väl ialla fall en av 5 kvinnor en såkallad booty.

Överviktig behöver man ju inte vara bara för att man har en stor rumpa. Vissa av tjejerna är ju såklart det men långt ifrån alla.

På wikipedia står det att Caroline Pierce väger 68 kg. Hon har säkert 130 cm runt stussen. Samma med Ava Rose, står att hon väger endast 57 kg.
  • jossaan
    lille Birger skrev 2011-09-14 23:43:14 följande:
    Faktum är att stor rumpa inte är så ovanligt på kvinnor. Går man ut på stan och kollar så har väl ialla fall en av 5 kvinnor en såkallad booty.

Överviktig behöver man ju inte vara bara för att man har en stor rumpa. Vissa av tjejerna är ju såklart det men långt ifrån alla.

På wikipedia står det att Caroline Pierce väger 68 kg. Hon har säkert 130 cm runt stussen. Samma med Ava Rose, står att hon väger endast 57 kg.
    Dom du nämner är ju modeller... 
  • johan123456
    lille Birger skrev 2011-09-14 23:22:40 följande:

Det är nog ganska så vanligt att killar tycker om stora rumpor. På porrsidorna är ju "Big Ass" sektionen oftast den mest omfattande.Jo, många föredrar breda rumpor eftersom det förknippas med fertilitet.

Det betyder phat ass white girl haha
  • johan123456
    jossaan skrev 2011-09-14 23:24:55 följande:
    Nä det är smala tjejer med stora rumpor, kurvorna på de rätta ställena
  • johan123456
    lille Birger skrev 2011-09-14 23:43:14 följande:

Är nog 2 av 5, ibland 3 av 5 vissa dagar :P
Svar på tråden Stora rumpor