• Anonym (fundersam)

Min man säger att han stör sig på lättklädda kvinnor

Jag har en fundering som jag vill släppa fritt, Utan en massa dumma löjliga kommentarer, utan ärliga seriösa svar som kan hjälpa mig att förstå skillnaden av  vad min man menar.
    Han säger själv att han stör sig på lättklädda kvinnor/tjejer,  Han får sig ett gott skratt av detta??? Det jag då inte kan förstå som jag även tar upp till honom, varför han då måste kolla på dessa kvinnor/tjejer????? till och med samma tjej kan inträffa. för mig går det inte ihop alls, utan istället går min hjärna igång på alla områden, att han då istället kanske till och med tycker om det...... Som då slutar i en massa bråk och tjafs. Det har blivit ett stort problem för oss, jag saknar inte kärleks förklaringar från honom, han ser mig, säger ofta att jag är vacker osv. Jag säger bara en sak vad ska jag göra????
  • Svar på tråden Min man säger att han stör sig på lättklädda kvinnor
  • Anonym

min man gillar inte heller lätt klädda tjejer, ha tycker att de ser horiga ut och han gillar inte kvinnor i string. Han tycker att string är fult oavsett rumpa och att boxers på kvinnor och vanliga trosor är snyggast. Han gillar inte heller spinkiga tjejer, som ser nästan ut som anorektiker, han tycker att kvinnor ska vara normala eller ha lite att ta på.
    Lugna ner dig. Ögon är till för att titta, så länge han bara tittar gör det inget.

• Minifer

Var kollar han på dem? På stan, på tv på jobbet? Utveckla gärna lite. Svårt att veta hur du menar om det är aktivt uppsökande eller en blick på förbipasserande.. Om han stör sig på lättklädda kanske han tycker de är bimbos eller nåt. Blundar du själv om du ser en snygg kille? Jag gör inte det och det tycker jag inte min man ska göra heller. Det är ju bara ögongodis.

• uniMog

Jag skulle bli tokig på en sån kommentar. Men bevisligen inte av samma orsaker som övriga i tråden. Vaddå stör sig på lättklädda kvinnor? Vad har han med det att göra?

• Anonym (fundersam)

samma med min man, han tycker dom ser horiga ut oxå, han tycker ingen är snygg alls, han kan inte förstå om jag tycker någon ser bra ut, det finns inte för honom alls säger han, jag är den som är vackrast, snyggast. Han söker inte upp dom utan kan va nån som går förbi som han reagerar på. Eller på Fb om där finns nån bild på någon lättklädd kvinna/tjej.

• Anonym
    Anonym (fundersam) skrev 2011-09-15 09:09:32 följande:
    samma med min man, han tycker dom ser horiga ut oxå, han tycker ingen är snygg alls, han kan inte förstå om jag tycker någon ser bra ut, det finns inte för honom alls säger han, jag är den som är vackrast, snyggast. Han söker inte upp dom utan kan va nån som går förbi som han reagerar på. Eller på Fb om där finns nån bild på någon lättklädd kvinna/tjej.
    då borde du vara glad istället för att bli sur.
  • Anonym (fundersam)
    uniMog skrev 2011-09-15 09:07:10 följande:
    Jag skulle bli tokig på en sån kommentar. Men bevisligen inte av samma orsaker som övriga i tråden. Vaddå stör sig på lättklädda kvinnor? Vad har han med det att göra?
    Vet ej om du menar min kommentar i det hela, klart han inte har med det att göra, men nu är läget så här för mig,
  • Anonym (fundersam)
    Anonym skrev 2011-09-15 09:12:15 följande:
    då borde du vara glad istället för att bli sur.
    sur vet jag inte om jag blir, utan ledsen när jag inte kan förstå varför man kan störa sig, när man kan välja att inte titta. jag är jätteglad över att han bara ser mig.
Svar på tråden Min man säger att han stör sig på lättklädda kvinnor