Dokumentärserie med polyfamiljer!
Hejsan!
Jag jobbar med att utveckla nya intressant programidéer på ett stort produktionsbolag i Stockholm. Jag vänder mig hit eftersom jag söker efter ca tre (eller fler) personer som lever i polyamorösa förhållanden med barn och skulle vilja berätta om sin vardag och upplevelser. Programmet skulle vara en dokumentärserie som handlar om kärlek, fördomar och familjelycka. Vår ambition är att bringa lite klarhet i vad en polyrelation innebär. Jag tror att det är många som felaktigen tror att det inte handlar om kärlek, eller har jag fel? För min del anser jag att all kärlek är bra kärlek och man kan definitivt inte kontrollera den. Lika väl som jag delar min vardag med mina vänner som jag älskar på olika vis så funkar det kanske på samma vis i kärleksrelationer?
Jag hoppas att ni vill ta kontakt med mig så kan jag berätta mera. Idén är under utveckling så det är självklart inget bindande.
/Emelie
Jag hoppas att ni vill ta kontakt med mig så kan jag berätta mera. Idén är under utveckling så det är självklart inget bindande.
/Emelie