Hur många barn med Pergotime?
Ni som använt Pergotime.
Blev ni gravida med ett eller fler barn?
Tog det lång tid innan det tog sig?
Gick graviditeten bra?
Biverkningar?
Ni som använt Pergotime.
Blev ni gravida med ett eller fler barn?
Tog det lång tid innan det tog sig?
Gick graviditeten bra?
Biverkningar?
Jag fick Pergotime pga av sjukdom som påverkar min äl.
Jag blev gravid med två, men förlorade den ena flickan i v.19.
Graviditeten slutade sedan med en fullt frisk, fullgången flicka.
Jag röstade annat. Åt pergotime i 6 månader men blev inte gravid
Jag röstade annat. Åt pergotime i 6 månader men blev inte gravid
jag svarade annat, blev gravid på 5.e pergokuren (med bisolvon också) med tvillingar. den ena dog och tillbakabildades i vecka 13. den andra, en dotter föddes i vecka 36+2. Fullt frisk förutom en ganska så kraftig gulsot.
jag hade alla tänkbara graviditetskrämpor man kan ha, men det hade ju inget med själva pergon att göra.
På andra kuren blev jag gravid med en. Hade bara en äggblåsa på g (kuren innan var det 3).
Är i v.18 och det buffar därinne nu
Jag har sett att det är ganska många som blir gravida med tvillingar just när de använder pergo.
Dock många som mister den ena, Men det måste väl ändå vara en väldig lycka att få en :)
Kan inte sätta mig in i situationen att bära två barn, mista det ena och få det andra.
Har bara varit gravid med ett, fött ett för 7år sedan och efter det haft haft 2 MF.
Ska själv in på samtal med gubben den 11/10. Hoppas då på att få pergo.
Igår när jag fick tiden kände jag som ett lyckorus genom hela kroppen :)
Inga. Tyvärr.
Första grav. med pergo efter ca 7 månaders ätande och försök, resulterade i en frisk lite tjej. Hon är nu 3 år. Nu andra gången åt jag bara en kur med pergo och blev gravid med tvillingar. Vet ju ej om det är av pergon, men antar det.
Är nu i v 25+ 0 idag och båda sparkar för fullt därinne, så vi hoppas på att båda kommer ut hela och friska :)
Lycka till med pergoätandet, kram Å
Inga fler som använt pergo och blivit gravida?
*puff*
*puff puff*
Ts - har du börjat med Pergo?
Inget med pergo, 1 med IVF, Manlig faktor så jag vet inte så här i efterhand varför jag fick pergo...