Rekommenderade förskolor i Uddevalla!
Någon från Uddevalla som kan rekommendera bra förskolor ganska centralt?
Någon från Uddevalla som kan rekommendera bra förskolor ganska centralt?
Jag har Forshälla, men det är 1 mil från stan. Det är suveränt! Hur de andra är vet jag inte, det är väldigt många privata förskolor här. Vilket område bor ni på?
Forshälla verkar vara populärt! Hört flera prata om det! Jag vet faktiskt inte riktigt vad mitt område heter (!) eftersom jag inte är i från stan. Men jag flyttar till exercisvägen. Kollade lite på Google och fick fram karta på förskolorna men jag skulle så gärna vilja höra vilka som är bra och mindre bra! Forshälla ligger lite för långt bort för mig.
Vi är super nöjda med Parkens förskola. Den ligger på Söder, rätt nära centrum.
Ok! Vad kul att höra! Jag har nämligen med Parkens förskola som alternativ! Eg ligger Hönsebergets förskola (tror det hette så) närmast men det ser så förfallet ut och så litet!! Synd...
Jag kan varmt rekommendera Ängabo förskola. dom är helt underbar personal och med högkompetens. När dom har gjort undersökningar på samtliga förskolor i u-a så ligger Ängabo en bra bit över "normen"
Dom är väldigt påhittiga och gör mycket med barnen, tar även mycket kort som man sedan får med sig när barnen slutar.
Ängabo! Hm, den måste jag ha missat, känner inte igen namnet! Ska kolla upp den med det samma! Tack!