Ugg´s. Är dom något att ha??
Om jag nu lägger ner pengar på ett par riktoga ugg´s till vintern. Är dom varma? Tål dom väta? Jag bor i Stockholm så det blir slask.
Och till sist är det helt fel och ute att köpa ugg´s??
Om jag nu lägger ner pengar på ett par riktoga ugg´s till vintern. Är dom varma? Tål dom väta? Jag bor i Stockholm så det blir slask.
Och till sist är det helt fel och ute att köpa ugg´s??
De är varma.
De tål väta, om du impregnerar dem.
De är förmodligen rätt fel och ute.
Det kvittar mig, de är de skönaste dojjor som någonsin uppfunnits - även om de kanske inte är så tilltalande rent estetiskt. Jag har just beställt ett par nya, efter att ha slitit ut och älskat ihjäl mina 2 tidigare par
Och uppenbarligen är jag inte helt ensam om att tycka så, eftersom färgerna ´Sand´ och ´Chestnut´ redan (bara nu i höst) varit helt slutsålda i minst två omgångar på Brandos.se, och "Best of Brands" har börjat importera dem för försäljning i butik.... En viss efterfrågan finns det alltså.
Jag har ett par superhärliga UGG:s i färgen chestnut och jag älskar mina!
Var noga med att impregnera dem och vid riktigt slask är de inte att föredra i alla fall... De är varma och mysiga, dock hala som sjutton... Ändå rekommenderar jag dem, supermysiga
Som Anemthe säger så är de antagligen väldigt ute om man ska följa modet men det struntar jag i