BVC Stockholm Kungsholmen
Vilken BVC har du valt? Bor på kungsholmen och går till serafen men är inte riktigt nöjd.
Vilken BVC har du valt? Bor på kungsholmen och går till serafen men är inte riktigt nöjd.
Bor också på kungsholmen! Är dock inte gravid men jobbar på't och satt och tittade runt vilka bvc som finns i närheten. Vad är det du inte är nöjd med hos serafen?
Det är min sköterska, ska höra lite i väntrummet nästa gång hur de andra tycker och vilka de går hos. Jag får ingen kontakt känner jag med henne. Känns stelt o konstigt.
Roligt att ni jobbar på bebbe, stor omställning men helt underbart =D
Hoppas ni får en liten till våren sen då!
St:erik går vi hos. Supernöjda! Det är mysigt och de känns kunniga och gulliga.
Nya Kungsholmens BVC i Kristineberg är super!
Var ett tag sen jag var här. Tack för alla svar. Ska kolla upp dessa. Någon annan =)
Jag går också på Serafen, och blev väldigt nöjd med den barnmorska vi fick. Dock så börjar jag bli lite orolig då vi var där vid inskrivningen och samtalde etc, sedan har jag varit där och tagit några blodprov, men då har jag ju inte haft någon direkt kontakt med vår barnmorska. I förra veckan var vi iväg på UL på sjukhuset, och kände att jag ganska snabbt därefter borde ha blivit kallad till ett nytt besök hos mvc. Men fortfarande ingenting? Har alltså varit där en gång och är inne i V.22?
Hur ofta brukar man bli kallad? Eller är det bara jag som överreagerar när det känns lite med en gång på 22 veckor?