• Äldre 17 Sep 07:06
    31771 visningar
    25 svar
    25
    31771

    Gravid med apiforce

    Hej,

    Vi har ett barn sedan tidigare och den gången gick det på 4 mån. Vi har nu hållit på i 8 (långa) månader och försökt, och väldigt aktivt med ÄL-test m.m. Jag började känna att det kändes riktigt ansträngande och jobbigt att det aldrig blev något, det började också påverka min och min mans relation negativt.

    Förra månaden köpte jag apiforce för att öka mina chanser något. Jag kände mina ägglossning väldigt tydligt och lyckades ha mycket mys kring den tiden. Idag, på BIM-2 plussade jag ett litet svagt plus =). När jag försökte läsa på Familjeliv om apiforce så hittade jag bara personer som "hade hört" att apiforce var bra, men inte så många som faktiskt hade använt det och blivit med barn. Därför vill jag säga, det hjälpte mig!!!!!! jippi

    Sen får vi se om lillen vill stanna i magen, men det första steget är ju att bli med barn iaf.  

  • Svar på tråden Gravid med apiforce
  • Äldre 17 Sep 07:08
    #1

    Det hjälpte mig dessutom mot acnen, huden blev mycket finare efter att jag började med apiforce. Nästan synd att jag måste sluta, nu när jag förmodligen är med barn =). Hehe, känner mig som en reklampelare för apiforce...

  • PetraK
    Äldre 17 Sep 07:51
    #2

    Åååh, om jag inte blir med barn med rosenrot den här månaden så ska jag pröva det nästa månad :). Grattis till pluset!!

  • Fröken Smilla
    Äldre 17 Sep 11:23
    #3

    Det finns en jättetråd om det, men den kallas för Bidrottninggelé 160 sidor, så det är rätt välkänt.

    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m57147163.html

    Grattis till plusset TS!

  • Äldre 30 Sep 09:34
    #4

    Jag blev också gravid första månaden jag åt Bidrottninggele :)

    Grattis till plusset!!

  • Äldre 30 Sep 09:39
    #5

    På vilket sätt hjälper Apiforce kroppen att bli gravid?

    Har hört att rosenrot inte hjälper kroppen aktivt att bli gravid, däremot gör den en piggare och ökar själva lusten till sex. Är det samma sak med Apiforce?

  • Äldre 30 Sep 09:40
    #6

    Grattis till bebisen förresten!Skrattande

  • Äldre 30 Sep 09:43
    #7
    FruLiNi skrev 2011-09-30 09:39:49 följande:
    På vilket sätt hjälper Apiforce kroppen att bli gravid?

    Har hört att rosenrot inte hjälper kroppen aktivt att bli gravid, däremot gör den en piggare och ökar själva lusten till sex. Är det samma sak med Apiforce?

    Tack :)

    Jag vet inte på vilket sätt det är bra med Apiforce/Bidrottninggele men jag har fått för mig att kroppen ska bli mer mottaglig och det ska bli lättare för ägget att fästa? Det fungerade iallafall på första försöket som jag åt Bidrottninggele så jag är nöjd som tusan :)

    Hur länge har ni försökt?
  • Äldre 30 Sep 09:45
    #8
    Galino skrev 2011-09-30 09:43:37 följande:
    Tack :)

    Jag vet inte på vilket sätt det är bra med Apiforce/Bidrottninggele men jag har fått för mig att kroppen ska bli mer mottaglig och det ska bli lättare för ägget att fästa? Det fungerade iallafall på första försöket som jag åt Bidrottninggele så jag är nöjd som tusan :)

    Hur länge har ni försökt?
    Har inte blivit gravid på över 3 år. Ska nog testa den där Apiforce. Låter som lycka på burk!Skrattande
  • Äldre 30 Sep 09:47
    #9
    FruLiNi skrev 2011-09-30 09:45:34 följande:
    Har inte blivit gravid på över 3 år. Ska nog testa den där Apiforce. Låter som lycka på burk!Skrattande

    Oj, det är lång tid. Jag hade nog blivit tokig.. Det skadar inget att försöka, jag önskar dig all lycka!

    Jag åt förresten Rosenrot samtidigt också, tror ju inte att det spelar in men man vet aldrig :)

    Hoppas du får ditt pluss nästa månad :)
  • Äldre 30 Sep 09:47
    #10
    FruLiNi skrev 2011-09-30 09:39:49 följande:
    På vilket sätt hjälper Apiforce kroppen att bli gravid?

    Har hört att rosenrot inte hjälper kroppen aktivt att bli gravid, däremot gör den en piggare och ökar själva lusten till sex. Är det samma sak med Apiforce?
    När jag åt Apiforce (bidrottninggele) fick jag mycket starkare utslag på ÄL-testen. Innan blev strecket aldrig lika starkt som kontrollstrecket, och då är det svårt att pricka in ÄL, om man har oregelbunden mens som jag har. 
Svar på tråden Gravid med apiforce