• Anonym (ts)

bästa förskolorna i Tullinge med omnejd?

helst i tullinge men är även eventuellt intresserad av i huddinge, flemmingsberg och tumba...

bra förskolor men bra pedagogisk verksamhet, personal och barn som trivs (lite personal som byter arbetsplats, barn som byter till närliggande fsk) och så :)

• Svar på tråden bästa förskolorna i Tullinge med omnejd?
  • Anonym

Kan rekommendera Bäverhyddan i Tullinge.

• Anonym (ts)

TACK!
    flera bra förskolor i Tullinge eller runtomkring där? 

• Lavish

Favoritar, har en liten bebis som ska börja förskola i Tullinge i början av 2013.

• Anonym (ts)

kul att tråden kan komma till nytta för andra med!

• Anonym (mamma till två)

Vårängen förskola i Huddinge. En pysslingen förskola.
    Har båda mina barn där, är inte den närmast hem men har valt att inte byta till den närmaste när vi fick erbjudande. Är otroligt nöjd med förskolan!!! Och kan verkligen rekomendera den.
    När jag pratar med grannar som har sina barn i närmsta förskola så tycker de att den är helt ok, bra. Men ingen är lika nöjd som jag (och min man och våra barn) är med vår.

• Anonym (mamma till två)

Vårängen ligger precis vid Huddinge Sjukhus, så det är nära Tullinge. Vi kommer ev. flytta till Tullinge men jag har kollat att barnen kommer kunna gå kvar på dagis, det är ju två olika kommuner.

• Ribbedibb

Självklart vårängen! Har mitt barn går där och mitt andra barn har precis slutat. Underbar persikan vilka pedagoger. Tridde inte det fanns sådana. Har haft mina barn i Tumba nackdala. Sämsta ställen någonsin. Endast förvaring, ingen pedagogisk verksamhet alls. Fröknarna skriker på barnen och är missnöjda.

• Ribbedibb

Haha helt oförståeligt inlägg. Skrev från mobilen. Persikan betyder personal.

Svar på tråden bästa förskolorna i Tullinge med omnejd?