Didriksons - är de en bluff eller?
Didriksons regnkläder är något av en gåta för mig och nu vill jag veta vad ni andra har för erfarenhet.
Själv har jag bara testat ett regnställ och två par galonvantar och alla de plaggen har fallit i bitar efter 1-2 månaders användning. Jag har alltså bara dålig erfarenhet av detta "kvalitetsmärke".
I 6 år har jag använt Lindex Bamse regnställ till barnen, de har använts flitigt året om av två barn och sedan kunnat säljas vidare i helt och fint begagnat skick till ett tredje barn. Inga hål/revor/nötningar trots ihärdig vild utelek!
Hur kan Didriksons komma undan med högre priser och urusel kvalitet? Jag får det inte att gå ihop så nu vill jag veta om jag haft otur eller om det är dags att punktera en av Sveriges föräldrars största missuppfattningar - Didriksons är inte ett kvalitetsmärke utan ett överprissatt skräpmärke där man bara betalar för marknadsföring och inte för funktionella produkter.
OBS! Tråden gäller regnkläder (fodrade och ofodrade i galon) har man åsikter om deras övriga sortiment får man gärna kommentera i tråden men låta bli att rösta.
Tack på förhand!