• Anonym (för snabbt.)

Hur få han att hålla ut längre???

Jag älskar min pojkvän och vårat sex, MEN han kommer alldeles för fort! Jag kan aldrig komma under själva samlaget för det går för fort. Han får mig alltid att komma innan men det blir ju samma sak hela tiden. När jag är "klar" för han in den å sen tar det nån minut, sen kommer han.
     Det börjar bli tråkigt :( å han säger hela tiden förlåt å att han skäms.

Finns de några trix eller knep??

• Svar på tråden Hur få han att hålla ut längre???
  • Apmor2

Det är en träningssak, han kan träna själv genom att runka tills han är på väg att komma, då pausar han en stund sen upprepar han samma sak igen. Samma princip kan apliseras när ni har sex!

• Anonym

rätta mig om jag har fel men jag får känslan av att ni är ganska unga? Kanske har han inte så mycket sexuell erfarenhet? För tyvärr är det så att övning ger färdighet.

Öva och öva och öva om och om igen...  Träna på att knipa och hålla sig.

det finns inget som säger att han måste komma bara för att det närmar sig.

• Anonym

en isbit i röven brukar göra susen då kan det bli problem att ens få upp den

• Anonym

Värdelöst med killar som kommer för fort. Vissa kan träna upp det men ofta är det så att det inte går att träna upp. Har ni inte vart tillsammans så länge så borde du lämna, du vill väl inte ha det sådär resten av ditt liv??

• Philipsson

Din kille är hjärntvättad till att tro att män ska knulla under lång tid utan utlösning, och därför spänner han sig för att uppfylla det kravet. Om du intalar honom att det inte är viktigt för dig hur länge han knullar dig, så kommer det att släppa och då kan samlaget bli "normallångt", d.v.s. runt 5 minuter.

• Anonym

Ja du, det finns det omvända "problemet" också. Min pojkvän kan hålla på i timmar innan det blir nåt resultat. Eller, snarare kunde han, numera behövs det "bara" en halvtimme ungefär. Iofs var det medicinskt, men ändå.

• Philipsson

Förvisso UÄ, men det heter "honom": hur få honom att hålla ut längre. Det är WT-aktigt att behärska grammatiken så dåligt.

• Anonym (Mackan)
    Anonym skrev 2011-09-17 19:03:04 följande:
    Värdelöst med killar som kommer för fort. Vissa kan träna upp det men ofta är det så att det inte går att träna upp. Har ni inte vart tillsammans så länge så borde du lämna, du vill väl inte ha det sådär resten av ditt liv??
    Jag lyckades träna upp; tur för vår son på tre år att min fru gav mig chansen och inte lämnade mig efter en månad...

Det är också tur att vi killar inte är så snabba med att lämna tjejer som blir "för" blöta eller inte tillräckligt blöta...
  • Binary

Sex i det verkliga livet är inte som en p-våffla. Det är bara att inse att alla män är inte hängda som hästar, alla kvinnor har inte toppiga uppnosiga bröst. Det är DEFINITIVT inte bara att trycka in den i tvåan och köra på i fullt ös,, och provar man det som man förtjänar man den smällen man får. MEN det går i 99% av fallen att träna upp sin uthållighet i sängen så att man håller länge. Man behöver inte vara en maratonman varje gång, men om man lära känna sin kropp och dess signaler kan du roa dig och din partner längre.

Jag skrev ganska långt om det här:
    sextankar.nu/att-halla-langre/

hoppas att några av tipsen hjälper.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • behaviorist

Jag har också svårt att hålla mig när jag haft långt uppehåll men jag och min fru älskar varandra då hon stöttade mig genom att få mig att förstå att det är kvalité på sexet som avgör inte längden vilket gjorde att jag slappnade av som ledde till att oftast kommer tillsammans varje gång ????

• Anonym (hmm)

Min man kör på det där med att pausa innan han kommer och sen fortsätta, det jobbiga är att jag är alltid på väg att komma - och då pausar han! Då glider det där iväg för mig. Sedan är jag på väg att komma igen, och han med, och då pausar han. Osv. 

Till slut kan han inte hålla sig längre utan kommer, men då har det redan försvunnit för mig så jag kan inte komma ändå.. 

Hade han velat ha sex lite oftare än en gång i veckan så hade han inte behövt vara så sprängkåt att han kommer i princip direkt heller. Känner mig som en runkdocka.

• Man64u

Sex handlar för mig o min sambo mer än bara knulla, det finns så mycket mer sätt att göra det skönt för varandra.

Ett enkelt sätt att bli mer uthållig är att han får komma först sen vila o bli hård igen, då är han uthållig, har alltid funkat

X Dreams grupp för seriös sexdiskussion,
  • Anonym (hmm)
    Man64u skrev 2015-01-18 22:00:26 följande:

Sex handlar för mig o min sambo mer än bara knulla, det finns så mycket mer sätt att göra det skönt för varandra.

Ett enkelt sätt att bli mer uthållig är att han får komma först sen vila o bli hård igen, då är han uthållig, har alltid funkat

Funkar då inte här :P 
    När han har kommit så är han inte sugen på minst en vecka till, skulle aldrig få honom att köra två gånger på samma kväll. Då kommer han inte alls andra gången istället :p
  • sensubella

Provat med liite för mycket vin? Föör mycket och det kan bli Viklund!
    "Start och stopptekiken" som det skrivs om funkar inte för alla. Ihop med partnern kan det som tidigare sagts här, bli fruktansvärt frustrerande och att bara träna på egen hand (!) hjälper inte alla.
    Använda kondom,  bedövningssprej/ creme, "lugna ställningar" mm. Allt är värt att prova om man är ett team! (eller verkligen vill bli det)
    Men viktigast är som sagt att träna ihop under lekfulla former. Andra, tredje gången blir oftast bättre. Vägrar han att ens försöka få till en andra gång så är det dags för allvarssnack!    Vänta inte för länge bara, då kan det bli ett inrotat mönster och ni glider isär!
    Lycka till och snälla: delge oss andra era framsteg!

• Spartacus
    Anonym (hmm) skrev 2015-01-19 00:13:59 följande:
    Funkar då inte här :P 
    När han har kommit så är han inte sugen på minst en vecka till, skulle aldrig få honom att köra två gånger på samma kväll. Då kommer han inte alls andra gången istället :p
    men även killar måste ju kunna ha sex utan att komma? lite förlegat att se mannens utlösning som "the end"... 

och som nån skrev, bara för att det är nära för honom så måste han ju inte gå hela vägen! för både din och sin egen skull (orgasmen blir oftare mer intensiv om man skjuter på den även för honom) borde han pausa emellanåt och prova flera ställningar så ni kanske kan hitta en som passar ändamålet?
  • Spartacus
    sensubella skrev 2015-01-19 11:57:12 följande:

Provat med liite för mycket vin? Föör mycket och det kan bli Viklund!
    "Start och stopptekiken" som det skrivs om funkar inte för alla. Ihop med partnern kan det som tidigare sagts här, bli fruktansvärt frustrerande och att bara träna på egen hand (!) hjälper inte alla.
    Använda kondom,  bedövningssprej/ creme, "lugna ställningar" mm. Allt är värt att prova om man är ett team! (eller verkligen vill bli det)
    Men viktigast är som sagt att träna ihop under lekfulla former. Andra, tredje gången blir oftast bättre. Vägrar han att ens försöka få till en andra gång så är det dags för allvarssnack!    Vänta inte för länge bara, då kan det bli ett inrotat mönster och ni glider isär!
    Lycka till och snälla: delge oss andra era framsteg!

start/stopp ger ju allt bättre färdigheter dock så ev frustration som uppstår kanske är mindre än fördelarna man har att vinna i längden?
  • Anonym (Linda Trång)

Jag hade straffat killen hårt.
    Han hade fått slicka min fitta och sedan hade han fått smaka på min strap-on.

Sedan hade jag kastat ut han ur huset och sagt att jag börjar skrika om han inte följer mig.

• Anonym (Jossan)
    Anonym (Linda Trång) skrev 2015-01-20 04:45:45 följande:

Jag hade straffat killen hårt.

Han hade fått slicka min fitta och sedan hade han fått smaka på min strap-on.

Sedan hade jag kastat ut han ur huset och sagt att jag börjar skrika om han inte följer mig.

Men alltså?! Är du överallt?! Orkar inte....
Svar på tråden Hur få han att hålla ut längre???