• Anonym (Hånglerskan)

Skulle ni kunna låta er partner hångla med andra?

Skulle ni kunna ha ett förhållande där ni fick hångla med vilka ni ville men ni fick INTE ha sex. Sen behövde ni inte berätta för varandra att ni hade hånglat med någon men skulle det komma fram så skulle det inte räknas som otrohet i alla fall.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-18 01:43
    Vore också härligt att höra om varför ni skulle tänka er det och även varför ni inte skulle kunna tänka er det!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-18 19:17
    Det behöver inte vara hemligt utan det kan vara öppet hångel med. Vilket sätt som helst, bara man får hångla utan otrohet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni kunna låta er partner hångla med andra?
  • Anonym (Hånglerskan)

Kan ni inte svara på varför/varför inte? Skrattande

• Salminen

Går inte så bra att svara på detta.  Hånglar man så har man redan halva inne så varför inte klämma dit resten.

Finns väl ingen halv grej?

• Anonym (Hånglerskan)
    Salminen skrev 2011-09-18 01:49:51 följande:
    Går inte så bra att svara på detta.  Hånglar man så har man redan halva inne så varför inte klämma dit resten.

Finns väl ingen halv grej?
    Det är väll skillnad på lite hångel på krogen och att ha intimt sex nakna tillsammans med varandra? Två skilda saker.
  • Bibbidi
    Anonym (Hånglerskan) skrev 2011-09-18 01:51:34 följande:
    Det är väll skillnad på lite hångel på krogen och att ha intimt sex nakna tillsammans med varandra? Två skilda saker.
    Nu svarar jag fast det inte var till mig -_-

För mig är både otrohet så jag skulle aldrig accepterat det
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Matte72

För mig skulle det kunna vara okej att ha en variant av relation där det tillåts hångel, men däremot skulle det inte vara okej att dölja det. Ett öppet förhållande för min del skulle just kräva öppenhet i fråga vad som hänt och inte hänt. Men det är så jag fungerar. Så svaret på TS är nej.

• Jumbopolly

ALDRIG....
    Då drar jag..... 
    Skulle aldrig göra det mot en partner heller!!!! 

• Anonym (9)

Det har han redan gjort någon gång, men orkar inte göra slut för skitsaker. Lite sur blev jag. Har jag gjort också på fester så skulle kännas lite som dubbelmoral om jag överreagerar...

• Anonym (onfire)

Nej. Även fast jag inte tycker att hångel är så farligt (dvs det är inte direkt otrohet för mig) så skulle jag inte kunna tillåta det. Jag är alldeles för svartsjuk så det skulle inte funka. Har en väldigt lös relation just nu med en tjej, vi är inte ihop och har således inte lovat varandra nåt, men jag blir väldigt svartsjuk varje gång hon hånglar med nångon annan än mig. Så skulle vi bli ihop någon gång så blir det inte något mer hånglande med andra!!

• Lenora

Nej, det skulle inte vara ok för någon av oss men en liten puss på munnen eller en stor kram är helt ok.

Svar på tråden Skulle ni kunna låta er partner hångla med andra?