min kille kommer för snabbt, och har slutat ta initiativ........ :(
min kille sedan två år tillbaka kommer alltid på cirka tre minuter. jag vet att det kanske inte räknas som för tidig utlösning, men vi hinner aldrig köra mer än en ställning ett litet tag innan han måste pausa för att det blir för skönt. vi pausar en stund eller kör väldigt långsamt, men sen när vi kör på lite normalt eller mer hårt igen så går det för honom direkt.
det har alltid varit så här, men i början av vår relation gjorde det mig inget, då han alltid tog initiativ till sex och var väldigt kåt av sig.
nu tar han aldrig initiativ längre, vilket för mig är avtändande. är det meningen att jag ska initiera tre minuters missionär- eller skedknull, som numera alltid sker i sängen med släckt lampa?
han brukar försöka få mig att komma genom smekande innan varje sextillfälle, eftersom han har ångest pga att han kommer för snabbt.
jag vill betona att jag inte har nåt stort problem med hans för tidiga utlösning, det är han som verkar ha det. jag har bara problem med att han inte längre tar initiativ........
någon i liknande sits?