• Anonym

min kille kommer för snabbt, och har slutat ta initiativ........ :(

min kille sedan två år tillbaka kommer alltid på cirka tre minuter. jag vet att det kanske inte räknas som för tidig utlösning, men vi hinner aldrig köra mer än en ställning ett litet tag innan han måste pausa för att det blir för skönt. vi pausar en stund eller kör väldigt långsamt, men sen när vi kör på lite normalt eller mer hårt igen så går det för honom direkt.

det har alltid varit så här, men i början av vår relation gjorde det mig inget, då han alltid tog initiativ till sex och var väldigt kåt av sig.

nu tar han aldrig initiativ längre, vilket för mig är avtändande. är det meningen att jag ska initiera tre minuters missionär- eller skedknull, som numera alltid sker i sängen med släckt lampa?

han brukar försöka få mig att komma genom smekande innan varje sextillfälle, eftersom han har ångest pga att han kommer för snabbt.

jag vill betona att jag inte har nåt stort problem med hans för tidiga utlösning, det är han som verkar ha det. jag har bara problem med att han inte längre tar initiativ........

någon i liknande sits?

• Svar på tråden min kille kommer för snabbt, och har slutat ta initiativ........ :(
  • Tom Bo

Ett tips som jag gärna vill framföra är möjligheten att använda en bedövande salva.
    På apoteket finns den receptfria salvan Xylocain, den har jag använt flera gånger med lyckat resultat. Jag har annars ett mycket känsligt ollon som gör det svårt att hålla tillbaks orgasmen, vanligen brukar jag dock låta första sprutet komma när det kommer för att sedan kunna hålla på längre innan det andra.
    Nackdelen med det är att kåtheten får sig en liten knäck efter första orgasmen, så ibland använder jag Xylocain för att kunna knulla ohämmat en längre stund.

Gör ungefär så här: Smörj in ollonet med salvan, vänta sedan 5-10 minuter tills ollonet känns lite avdomnat. Sedan kan han tränga in i dig (med kondom på så att inte du får salva på dig och blir bedövad, alternativt kan ni tvätta bort resterande salva), ta det lite lugnt från början ifall inte salvan har hunnit verkat ordentligt.
    Hur mycket salva som är lagom är individuellt, men det lär ni er snabbt efter ett par försök. Tar man för lite blir bedövningen svag, tar man för mycket blir ollonet väldigt bedövat och det kan t o m bli svårt för honom att komma innan bedövningen börjar släppa efter cirka 30 minuter.
    Tar man lagom mycket salva är det fortfarande skönt för honom, men det känns inte så där överväldigande mycket att sprutet kommer på en gång. Själv tycker jag att det är underbart att kunna hålla på i 15-20 minuter utan att behöva hålla igen - bara ge sig hän och njuta!

• Anonym (samma sits)

vi sitter i samma sits, så jag hoppas några killar kan komma in här och ge tips!

• Sabbi

Han skäms väl för att han inte kan ge dig orgasm?

• Anonym (samma sits)

nej, han ger mig orgasm varje ång. alla behöver inte få det genom penetration du vet Flört

• Sabbi
    Anonym (samma sits) skrev 2011-09-20 17:08:20 följande:
    nej, han ger mig orgasm varje ång. alla behöver inte få det genom penetration du vet Flört

Nej det vet jag, men vet också att det inte är så vanligt att mannen ger kvinnan orgasm efter sin utlösning eller orgasm överhuvudtgaet på annat sätt än penetration. 

Men vem är det som lider av det korta samlaget då?
  • Anonym (samma sits)
    Sabbi skrev 2011-09-20 17:17:39 följande:
    Nej det vet jag, men vet också att det inte är så vanligt att mannen ger kvinnan orgasm efter sin utlösning eller orgasm överhuvudtgaet på annat sätt än penetration. 

jag tycker det skulle vara skönt att kunna ha sex länge med penetration. det är ju två olika känslor att bli slickad till orgasm eller fingrar till orgasm, gentemot känslan att bli knullad..
  • Anonym

Tror han behöver träna, tillsammans med dig. Våga ta tag i problemet. Du kan ju runka av honom, men sluta när han är på väg att spruta. Håll på så tills han inte kan hålla sig utan låt honom komma över dina bröst (eller vad han gillar). Under tiden kan han ju göra det skönt för dig. När han har kommit kan ni köra igen. Ofta är det så att en liten stund efter ett sprut kan man köra på igen men kan då hålla sig längre.

• Anonym (samma sits)
    Anonym skrev 2011-09-20 23:50:05 följande:
    Tror han behöver träna, tillsammans med dig. Våga ta tag i problemet. Du kan ju runka av honom, men sluta när han är på väg att spruta. Håll på så tills han inte kan hålla sig utan låt honom komma över dina bröst (eller vad han gillar). Under tiden kan han ju göra det skönt för dig. När han har kommit kan ni köra igen. Ofta är det så att en liten stund efter ett sprut kan man köra på igen men kan då hålla sig längre.
    den metoden kör vi faktiskt nu, fast med han i mig. (ingen av oss gillar spermakladd på möblerna). Det är väl den metoden jag läst ska ge resultat.
  • Anonym (samma sits)
    Sabbi skrev 2011-09-20 17:17:39 följande:

jag läste ditt inlägg lite närmre, och det är väl mer ovanligt att kvinnan får orgasm genom vaginalt! Ingen av mina vänner kommer via vaginalt sex, utan där blir även de slickade eller pullade till orgasm innan, under eller efter mannens utlösning..
  • Anonym (kille)

kanske hjälper om han kommer en gång innan ni kör vidare....då orkar man längre...

Svar på tråden min kille kommer för snabbt, och har slutat ta initiativ........ :(