Jag vaknar om nätterna och mår illa, så jag vet hur jobbigt det är :/. Är i början av graviditeten och mår illa till och från under dagarna, det kommer i vågor. Däremot har jag inte spytt något, kanske skulle kunna om jag verkligen ville men jag vill helst slippa. Sen eftersom att jag vet varför jag mår illa och inte är sjuk så känns det så onödigt att kräkas om jag kan låta bli..
Skitjobbigt att tänka på mat osv, vad man ska äta för något om dagarna, vad man ska laga osv. Är inte sugen på något! Och ändå är jag ändå hungrig samtidigt.. suck.
Jag köpte Sea-band som ska kunna hjälpa mot graviditetsillamående, men för mig fungerar det inte. Blir bara öm av kulan som ska trycka åt en särskild punkt. Funderar på att köpa Postafen, för jag ska på två kalas i helgen och orkar inte sitta där och äta mat osv när jag mår illa hela tiden.. ska även på en ceremoni och stå på en scen inför massa folk, bara den tanken gör mig illamående och då jag redan mår illa vill jag gärna slippa det värsta illamåendet. Så jag hoppas att postafen hjälper!!