• kendi

icandy peach någon ???

Hej !!
    Vi har länge funderat på att köpa en icandy peach barnvang till vår bebis som är beräknad att komma början av april

Lång innan  jag blev gravid visste jag att jag ville ha icandy peach vagn när det blir bebis för den är sååå snygg och liten. Jag hatar stora och klumpiga  vagnar så den är prefekt för oss.. 

Men sen läste jag att sittvagnen är ganska litet och att barnet inte kommer att kunna använda den så länge 

Är det någon som har icandy peach vagn och hur länge kunde ni använda sittvagnen?? det känns ju onödigt att köpa en sånn dyr vagn ( Ca 11000kr med ligg och sittdel)  om man inte kan använda den länge utan måste köpa ny vagn igen  när barnet är runt 2 år

ÅÅ såå typisk nu blir jag så osäker om det verkligen är värt att köpa icandy vagnen :/       

• Svar på tråden icandy peach någon ???
  • tess1988

Jag ska oxå köpa en sån vagn när vår bebis kommer ;) Jag har pratat med både folk som har den vagnen och de som säljer vagnen i butik. Och det verkar som att alla som köpt vagnen är väldigt nöjd med den för att den är så liten och smidig att både köra, vika ihop och att den tar lite plats om man trångt osv.. De som säljer vagnen sade att man kunde ha barnet i den tills den blev ungefär 3 år, vilket jag tycker är tillräckligt. För sen kan man ju köpa en paraplyvagn istället eftersom att barnet då kan gå själv emellanåt oxå. 

Så jag kommer helt klart att slå till på en sån om ett par månader! En brunsvart ska jag ha =)  

• kendi
    tess1988 skrev 2011-09-19 14:17:20 följande:
    Jag ska oxå köpa en sån vagn när vår bebis kommer ;) Jag har pratat med både folk som har den vagnen och de som säljer vagnen i butik. Och det verkar som att alla som köpt vagnen är väldigt nöjd med den för att den är så liten och smidig att både köra, vika ihop och att den tar lite plats om man trångt osv.. De som säljer vagnen sade att man kunde ha barnet i den tills den blev ungefär 3 år, vilket jag tycker är tillräckligt. För sen kan man ju köpa en paraplyvagn istället eftersom att barnet då kan gå själv emellanåt oxå. 

Så jag kommer helt klart att slå till på en sån om ett par månader! En brunsvart ska jag ha =)  

tack för ditt svar visst är vangnen skittsnygg jag har också tänk köpa en brunsvart =) jag blir såå kär i vangen varje gång jag ser att någon har den haha

3 år var ändå bra då är det inga problem   sen kan man ju köpa en vanlig billig paraplyvang som du säger

så kommer någ köra på att köpa den finns verkligen ingen annan vagn som jag skulle tänk mig ha istället för icandy peach :) 
  • tess1988

Hehe visst är det så? Bugaboovagnarna är rätt snygga oxå tycker jag, men varenda en har ju en sån nu :P Iaf där jag bor..

Jag jobbar i en butik som säljer babykläder bl.a. och jag frågar varenda en som jag ser kommit i butiken med en icandy. Deras åsikt väger ju tyngre än säljarens eftersom att de ända har erfarenhet av vagnen i vardagen lixom. Men jag har inte hört någon som tycker att den är dålig.. En av mammorna sade att det kunde bli lite jobbigt på vintern med de små hjulen fram, men så blir det ju med alla vagnar som har små hjul fram så det var ju inget negativt med just icandy... 

• brommamaria

Jag är jätte jätte nöjd med min. Funkade utmärkt i vintras. Den är ju lättare än många andra. Så krisar det kan man ju lyfta över den över nån snödriva
    Men jag tvivlar på att min son får plats med kläder, overall o åkpåse till han är tre.

• Angelicas85

Ska oxå köpa en sådan. = ) Vagnen är så snygg. Jag ska ha en rödliggdel och en brunstittdel. Så det känns lite som "två" vagnar och så tycker jag att det är snyggt med lite färg.  =)

• kendi

Ja frågade en säljare hur länge man kan ha sittdelen hon sa fram till 20 kg så det är ändå rätt bra :)

Svar på tråden icandy peach någon ???