• Siritax

Barnens Hus Nacka - bara jag som inte kan ringa dem?

Jag har försökt ringa till butiken ända sedan i fredags men det går inte att komma fram!?
    De svarar inte på heller...
    Har stället brunnit ner eller vad är problemet?

Ringer jag från mobil kommer jag direkt till en röst som säger "det är svårt att komma fram just nu, försök ingen senare", och ringer jag från hemtelefon får jag svaret att abonnenten har stängt av numret (eller nåt liknande)...

Frustrerande när butiken ligger på andra sidan Stockholm och jag inte direkt har vägarna förbi. Jag vill veta status på min vagn som skulle ha  kommit för två veckor sedan. Jag föder fasen när som helst nu! :(

Om någon vänlig själ vill testa att ringa bara för att se om det går så ska numret tydligen vara 08-716 92 40...

• Svar på tråden Barnens Hus Nacka - bara jag som inte kan ringa dem?
  • bustösen

var det du som skrev en tråd om en emmaljunga som inte blivit levererad? tycker nog du ska se till att få vägarna förbi denna veckan och ställa dom lite mot väggen så att du får lite svar. Hoppas verkligen att det löser sig!

• Siritax

Hej och tack för ditt svar! Ja det var jag som skrev det också. Fick tag på dem till slut via huvudkontoret, de hade problem med telefonerna i butiken. Vagnen ska komma nästa vecka... Hoppas verkligen på det, jag ligger hemma i värkar just nu!!

• bustösen
    Siritax skrev 2011-09-25 16:15:06 följande:
    Hej och tack för ditt svar! Ja det var jag som skrev det också. Fick tag på dem till slut via huvudkontoret, de hade problem med telefonerna i butiken. Vagnen ska komma nästa vecka... Hoppas verkligen på det, jag ligger hemma i värkar just nu!!
    Vad spännande att bebisen är på väg nu =) va bra att du fått tag på dom, hoppas verkligen att de leverar nästa vecka då som de sagt! Lycka till =) 
Svar på tråden Barnens Hus Nacka - bara jag som inte kan ringa dem?