• Anonym (Orolig)

Oroskänsla i magen

Jag har en undran om någon känner igen sig? Har under en veckas tid haft en obehaglig oroskänsla i magen. Precis som när man är jättenervös för något, men det är jag inte och det är hela tiden. Jättejobbigt är det faktiskt!

Håller jag på att få ett psykiskt bryt av något slag eller är det symtom på något annat? Någon som känner igen känslan?

• Svar på tråden Oroskänsla i magen
  • lillajag92

Jag känner igen mig som fan. För ungefär en månad sen kände jag sådär, i över en vecka. Hade inget att va nervös över, men lik förbannat fick jag ont i magen och kunde inte riktigt vara glad. Skitjobbigt är det, men du är inte ensam!

• Anonym (jag me)

Har ofta denna känslan... Trodde jag var typ ensam om det....
    Känner mig ofta orolig och nervös för ingen anledning som
    jag kan komma på iaf...
    känner i magen att det pirrar oroligt
    och det känns som om jag får typ hjärtklappning och måste
    andas lite fortare precis som man ska ut på scen och uppträda eller nåt...

• Anonym (jag me)

Funderar på neurokan, kan ju inte skada Flört

• Anonym (Orolig)

Vad skönt att höra det finns fler med känslan. Det låter ju inte så jobbigt egentligen, men det är väldigt frustrerande och obehagligt faktiskt.

Vad är Neurokan egentligen?

Magkatarr är jag rätt säker på att det inte är.

Tack för era svar!

• Anonym

Ångest kallar jag det! 

• QueenK
    Anonym skrev 2011-09-25 23:17:33 följande:
    Ångest kallar jag det! 
    Jag också.
    Knowledge comes from others, wisdom from within
  • Anonym

Jag har det också så, dock har jag lite saker jag går runt och funderar på ibland. Men inte så att det skadar, tror jag.. Men rätt som det är så kommer den där känslan och jag känner mig som i en dimma, konstig känsla i magen och jag blir yr och bara gråter. :S  Funderar på ångest, men inte kan jag väll ha det jag som är så stark

• Anonym (jag me)
    Hittade detta på Life och Bodystores hemsida...

"Godkänd indikation: Traditionellt använt vid lätt nedstämdhet, vid lindrig oro och mot tillfälliga insomningsbesvär

Ditt humör kan gå upp och ner, det kan bero på lite olika saker och är något vi alla kan råka ut för. I regel går det över av sig självt, men varför vänta för länge? Med Neurokan går det lättare och snabbare att få tillbaka ditt goda humör.

Substanserna i johannesört verkar humörförbättrande på ett helt naturligt sätt. Neurokan, används vid lätt nedstämdhet. Det är ett naturläkemedel framställt med exakt samma stränga kvalitets- och dokumentationskrav som vanliga läkemedel. Det är din garanti för att det ger den effekt du vill ha och att du tryggt kan använda det. Neurokan är dessutom en 100 procent naturlig lösning på ditt problem."

• Robinsson1

Hej! Jag läste precis din tråd och undrar såhär i efterhand om det gick över eller vad som hände med din känsla i magen?
    Min sambo beskriver precis denna känsla och det har pågått i nästan en vecka. Tacksam för svar

Svar på tråden Oroskänsla i magen