• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

    Historia: Allmän historia del 1

    Ytterligare ett quiz om historia, denna gång lite slumpvisa frågor.

    Det här bör vara lättare att klara än mitt andra quiz och nu kan man inte skylla på bristande kunskaper om en kort tidsperiod.

    Lycka till!


    Past the point of no return, the final threshold. What warm unspoken secrets will we learn?
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Historia: Allmän historia del 1
  • M C

    8 av tio, yey!


    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • JuliaåRonjasmammis

    Joråsåatte...


    Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.


    Quizet har tagits av 15 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.


     *filar naglarna* Cool

    (Fast ok då, jag erkänner att jag chansade lite på frågan om amerikanska frihetskriget, jag tvekade mellan två alternativ.)
    Life's a bitch and then you die
  • knisse
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-09-19 22:41:05 följande:
    Joråsåatte...

    Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.


    Quizet har tagits av 15 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.


     *filar naglarna* Cool

    (Fast ok då, jag erkänner att jag chansade lite på frågan om amerikanska frihetskriget, jag tvekade mellan två alternativ.)
    jag hade mest tur!
  • Inima

    Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
    Quizet har tagits av 38 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

    Jag pluggar ju så det är kanske lite fusk


    Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • Jag är bara jag

    8 av 10,men historia är ett stort intresse så under det hade förvånat mig. Tvekade på frihetskriget och vilket korståg det var vet jag inte om jag nånsin hört. I skolan på stenåldern kanske!

Svar på tråden Historia: Allmän historia del 1