• Anonym (depp)

porrsurf

kom än en gång på min man med att porrsurfa, en kväll när jag kom hem från jobbet stod datorn i ett inprivate surf, jag frågade vad det var och han blev jättestressad. Saken är den att jag kom på han för ett par år sedan och fick ett "psykbryt" för jag tycker inte att det är ok att titta på andra tjejer och in real life inte alls vara intresserad av sex. Är detta vanligt och är jag konstig?

• Svar på tråden porrsurf
  • lille Birger

Har han har sex med dig och kompleterar med porr någon gång ibland är det ju inget problem, men det är ju inte så schysst att han sexvägrar för att istället kolla på massa andra tjejer.

Är han inte intresserad av dig sexuellt?

• Bye baby Bunting
    Anonym (depp) skrev 2011-09-19 23:01:08 följande:

kom än en gång på min man med att porrsurfa, en kväll när jag kom hem från jobbet stod datorn i ett inprivate surf, jag frågade vad det var och han blev jättestressad. Saken är den att jag kom på han för ett par år sedan och fick ett "psykbryt" för jag tycker inte att det är ok att titta på andra tjejer och in real life inte alls vara intresserad av sex. Är detta vanligt och är jag konstig?

På riktigt är du nog konstig, men på FL är du säkert helt normal...
  • Red drum

Han har väl rätt till sitt eget sexliv? Likväl som du har. I min mening är det helt normalt att han kollar på porr, men ni kanske borde reda ut era sexproblem, så ni får igång det också?

• Hi5

Det kan ju inte vara upp till dig att förbjuda honom, men ni kanske ska snacka om det så att han kan förklara varför han gör det, så att du förstår. 

• Anonym (prata)

Du kan ju inte förbjuda, men ni måste ju kamma fram till något om du inte tycker det är ok!      
    Är det sj porren du är emot, eller blir det problem för att han inte vill ha dig, men kollar porr?

Du skriver inte ok att titta om man inte är intresserad av sex irl, då förstår jag dig, vem vill ha en partner som inte vill ha sex på riktigt men porr surfar.  Han kanske behöver hjälp, jag vet ju inte hur ofta han tittar men man kan faktiskt få behandling för porrmissbruk precis som sexmissbruk, det blir en form av missbruk och man kan faktiskt förlora förmågan att njuta av vanligt sex om man konsumerar mycket visuellt sex. Det har med hjärnans belöningssystem och såna grejjer att göra.  Men prata om det, finns det porr du gillar/ogillar ta reda på vad han tittar på.. kanske du är rädd att han ser på något du anser fel, men att det inte är så?

• Janice01
    Anonym (depp) skrev 2011-09-19 23:01:08 följande:

Hur gammal är du? Är det något nytt för dej att killar onanerar? Eller bara tänder på att titta på porr.
Svar på tråden porrsurf