• Anonym (Katt)

Så blir du kåt igen

Steget från dödstrött, mjölkstinn mamma med blöjbyten som daglig huvudaktivitet till kåt och sexig verkar långt. Olidligt lång. Vet inte om jag överhuvudtaget vill igen. Å vad e grejen med att lusten måste underhållas för att inte försvinna helt som alla experter säger. Tror inte experter är mitt inne i baby- eller småbarns åldern och då är de ju lätt att ge råd.. Hittade en artikel där småbarnsmammor själva berättar hur de gör: http://www.babyvarlden.se/Nyhetsartiklar/Sa-blir-du-kat-igen/

• Svar på tråden Så blir du kåt igen
  • Sabbi

Ganska bra sida, ogillar dock rådet att hjälpa honom att onanerar eller runka av honom. Hur kul är det om man inte alls har lust? Kan man ju lika gärna börja ta betalt för det.

• PrimitivMan

Det är inte heller så kul att bli avrunkad av någon som egentligen inte vill för den delen. Visst när nöden är som störst säger man väl inte nej, men inte regelbundet. Då kan jag lika bra göra det själv.

Dito vad gäller "ställa upp på sex". Visst är det trevligt ifall den man är tillsammans vill ha sex med en för att göra det skönt för en och gör det av käelek. Men jag vill hellre att hon gör det för att hon är kåt och har lust.

• Sabbi
    PrimitivMan skrev 2011-09-20 13:02:32 följande:
    Det är inte heller så kul att bli avrunkad av någon som egentligen inte vill för den delen. Visst när nöden är som störst säger man väl inte nej, men inte regelbundet. Då kan jag lika bra göra det själv.

Dito vad gäller "ställa upp på sex". Visst är det trevligt ifall den man är tillsammans vill ha sex med en för att göra det skönt för en och gör det av käelek. Men jag vill hellre att hon gör det för att hon är kåt och har lust.

Jag skulle ALDRIG någonsin hjälpa min kille att onanera eller runka av honom, eller "ställa upp på sex". Som jag skrev ovan kan jag ju lika gärna börja ta betalt för det då.
  • PrimitivMan

Att jämföra det med prostituion är kanske att gå lite väl långt, men lite håller jag med. Sex som en "kärleksgåva" tycker jag är lite trist. Det skall vara ömsesdig lust annars kan det vara. Kan tom tappa lusten om det tex är så att det gått för henne och jag är inte klar och dte börjar kännas som jag skall skynda mig att bli klar (lite omvänd prestationsångest)

• Anonym
    Sabbi skrev 2011-09-20 13:05:37 följande:
    Jag skulle ALDRIG någonsin hjälpa min kille att onanera eller runka av honom, eller "ställa upp på sex". Som jag skrev ovan kan jag ju lika gärna börja ta betalt för det då.
    Hoppas du heller då inte har något emot att din man själv runkar och kollar på porr.
  • Sabbi
    Anonym skrev 2011-09-21 09:43:49 följande:
    Hoppas du heller då inte har något emot att din man själv runkar och kollar på porr.

Min kille får runka hur mycket han vill men inte titta på porr. Vet att han brukar fantisera istället.
  • Anonym
    Sabbi skrev 2011-09-20 12:46:09 följande:

Ganska bra sida, ogillar dock rådet att hjälpa honom att onanerar eller runka av honom. Hur kul är det om man inte alls har lust? Kan man ju lika gärna börja ta betalt för det.

Haha..tack för att du är så tydlig...  stackars din kille.
  • Sabbi
    Anonym skrev 2011-09-21 15:36:11 följande:

varför är det synd om min kille? Det är väl mer synd om mig som måste göra våld på mig själv?
  • April barn
    Sabbi skrev 2011-09-20 12:46:09 följande:

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn
    Anonym skrev 2011-09-21 15:36:11 följande:
    Vadå stackars din kille?!
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
Svar på tråden Så blir du kåt igen