• Anonym (chattsugen)

Chat på familjeliv

Om det skulle finnas en chat-funktion på Familjeliv och den dessutom skulle ha en särskild sex-avdelning där det var tillåtet att chatta om sex och att man är tydlig med det när man går in i ett sådant chattrum, skulle du då passa på att utnyttja en sådan funktion?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Chat på familjeliv
  • Anonym (kvinna)

Ja idag så skulle jag absolut det.

• Anonym (M08)

Men forumet skulle inte vara lika välbesökt då...

• Anonym (chattsugen)
    Anonym (M08) skrev 2011-09-20 14:50:28 följande:
    Men forumet skulle inte vara lika välbesökt då...
    Varför inte det, de ena behöver ju inte utesluta det andra. Jag ser det mer som ett komplement.
  • Anonym (kvinna)

Jag hade nog inte varit så flitig användare, men vissa mer kåtiga dagar så hade jag nog använt chatten. 

• Cristally

Ja, det kanske är lika bra att det finns ett sånt chatt-rum, så slipper vi tjejer få inboxen bombarderad med mail från frustrerade, kåta, gift män :_(

• och
    Cristally skrev 2011-09-20 15:11:40 följande:
    Ja, det kanske är lika bra att det finns ett sånt chatt-rum, så slipper vi tjejer få inboxen bombarderad med mail från frustrerade, kåta, gift män :_(
    Du kan skicka mailen vidare till mig, jag får aldrig några.
  • Anonym (chattsugen)
    Cristally skrev 2011-09-20 15:11:40 följande:
    Det tycker jag var ett bra argument. Har man gått in i ett chattrum som behandlar ämnet sex så får man ju vara beredd på att få den typen av frågor från andra och då kanske vissa andra desperata användare här slutar trakassera via inboxen.
  • Anonym (chattsugen)
    Anonym skrev 2011-09-20 15:38:05 följande:
    TS vad vill du chatta om
    Jag skulle kunna tänka mej att chatta om sex, dels för att det är ett spännande ämne och dels för att man skulle få svar lite snabbare än via forumet. Men även att kunna få ha lite spännande upphetsande snack anonymt via chatten.
  • IsDimma

Nope. Noll intresse av det. Chattar har aldrig lockat mig.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym

Det är väl därför de flesta av männen i sex&samlevnadsdelen är här på FL, så den chatten skulle nog bli populär...

• Anonym

Kanske. De borde ha en testversion iaf

• Anonym

Men är det verkligen det familjeliv ska hålla på med? Sexchattar för främlingar?
    Ok om sex och samlevnad diskuteras ur ett familjelivsperspektiv, men renodlade sexchattar känns lite väl.
    Internet svämmar ju över med sånt i övrigt. Det skulle bara göra FL sunkigare och dra hit ännu fler män som bara är ute efter att sexragga och spamma om sina fetisher.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-09-20 20:48:30 följande:
    Men är det verkligen det familjeliv ska hålla på med? Sexchattar för främlingar?
    Ok om sex och samlevnad diskuteras ur ett familjelivsperspektiv, men renodlade sexchattar känns lite väl.
    Internet svämmar ju över med sånt i övrigt. Det skulle bara göra FL sunkigare och dra hit ännu fler män som bara är ute efter att sexragga och spamma om sina fetisher.
  • Anonym (varför?)

Jag skulle kunna tänka mig att chatta, även sexchatta tror jag - men det finns väl andra sidor till sånt? Varför här? Visserligen så raggas det sannolikt en del här men jag tycker faktiskt det är bra att det finns en viss nivå och anledning att hålla det värsta "slusk-klientelet" härifrån..
    Men för all del, alla som tycker att internet har för få möjligheter till sex, porr och snusk räcker upp en hand.. ;)

• Anonym (boppo)
    Anonym skrev 2011-09-20 20:48:30 följande:
  • Greta Mullberg

Nej. Pinnen i röven skaver lite för mycket för det.

What you call insanity, I call inspiration.
Svar på tråden Chat på familjeliv