• SandraMariaH

POMP de Lux, underbara barnkläder!

Kikade runt & fick se en hemsida med så vackra barnkläder, POMP de Luxe,
    danska barnkläder. Gud hittade så mycket vackert till min flicka. Någon som har erfarenhet av dem?

Hur är storlek? kvalite? för mig en kollega sa att hon varit på ett klädåparty av just de, finns det svenska säljare för dem tro, någon som vet? :) åh nu blev jag väldigt nyfiken & shoppingsugen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-20 21:35
    Gjömde såklart att slänga med länken till hemsidan :) här kommer den

www.pompdelux.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-20 21:35
    glömde*

• Svar på tråden POMP de Lux, underbara barnkläder!
  • SandraMariaH
    ToK skrev 2011-09-20 21:37:11 följande:
    Det finns storleksguide på hemsidan :) www.pompdelux.se/p/forside-webshop-info-sizeg...
    tack, såg den :) tänkte bara om någon hade kläder där ifrån & kunde säga hur de är i jämförelse med tex HM & lindex. Även på de två butikerna tycker jag att det skiljer rätt rejält i storlek, tycker HMs barnkläder är större än lindex i samma storlek. Inte det lättaste att mäta på en vild 9månaders :)
  • stjierna

En tjejkompis till mig är ambasadör för dom, och hon i sin tur känner en säljare bosatt i Glumslöv - så nog säljs de i Sverige! :)

• SandraMariaH
    stjierna skrev 2011-09-20 21:44:19 följande:
    En tjejkompis till mig är ambasadör för dom, och hon i sin tur känner en säljare bosatt i Glumslöv - så nog säljs de i Sverige! :)
    hörde nu att det fanns en säljare här i stan också. Har du sett kläderna? :)
  • stjierna

Ja, jag har sett dom - gudomliga! Det gäller o ha med sig en fet plånbok till ett party, för man går omöjligt därifrån tomhänt ;)

• SandraMariaH
    stjierna skrev 2011-09-20 21:53:20 följande:
    Ja, jag har sett dom - gudomliga! Det gäller o ha med sig en fet plånbok till ett party, för man går omöjligt därifrån tomhänt ;)
    kan tänka mig det. Har en bekant som är säljare för Me&I men det är ju raka motsatsen till dem här :)
    Var ändå riktigt bra priser när jag kikat runt på hemsidan. Lagomt till födelsedag & jul, farligt detta
  • littlepixiegrl

Är färgerna lika murriga och dassiga i verkligheten? De har ju okej priser, men färgerna var alldeles för trista.

• stjierna

Det är dova färger på kläderna, ja. Det är det som gör dom så ljuvliga, tycker jag ;)

• SandraMariaH
    littlepixiegrl skrev 2011-09-20 22:00:14 följande:
    Är färgerna lika murriga och dassiga i verkligheten? De har ju okej priser, men färgerna var alldeles för trista.
    tyvärr kan inte jag svara på det, dock så gillar jag faktist färgerna. Roligt också att det inte bara var puderrosa utan att alla klänningar fanns i flera färger, rosa, brun, grå & blå.
  • Triple Trouble

Jättebra kvalité, normala i storleken. Tröjorna är smala på tjej iaf. Köpte för 1,5 år sen typ hela kollektionen. Tyvärr gillar inte min 5,5 åring stilen... Tröjorna duger oftast. De är murriga men absolut inte dassiga!

• SandraMariaH
    Triple Trouble skrev 2011-09-20 22:15:34 följande:
    Jättebra kvalité, normala i storleken. Tröjorna är smala på tjej iaf. Köpte för 1,5 år sen typ hela kollektionen. Tyvärr gillar inte min 5,5 åring stilen... Tröjorna duger oftast. De är murriga men absolut inte dassiga!

vad synd att mamma gillade kläderna mer :) ser helt fantastiska ut. jag har dock en liten dotter, hon är 9månader men använder nu 62-68, 80 är den minsta storleken på sidan, men man kan ju köpa på sig iallafall :) tack att du vela dela med dig av lite information!

• 071001

Åh, me lajki! Fånns de i butik nånstans i Stockholm måntro?

• Triple Trouble

Passa på och klä henne nu när de inte har någon egen stil och vilja sommarkollektionen brukar också vara kanonfin.!

• 071001

Triple Trouble, jotack, har en 4-åring och det är inte mycket som faller henne i smaken längre.

• SandraMariaH

Klär redan min dotter efter hur jag vill, då hon faktist inte har en egen åsikt än.
    Här omdagn var det en guldig tyllkjol, ofta är det rosa & klänningar. Älskar tjejkläder som verkligen är tjejkläder, som just pomps klänningar, såååå fina! Nej nu blir det att lägga en beställning helt klart.

• SandraMariaH
    071001 skrev 2011-09-20 22:24:50 följande:
    Åh, me lajki! Fånns de i butik nånstans i Stockholm måntro?
    tror inte de har någon butik, men finns säljare som har "home party" och borde ju säkert finnas Xantal säljare i stockholm :)
  • 071001

Okej, då får det bli nätet då, tack.

Svar på tråden POMP de Lux, underbara barnkläder!