• Älsko

mini rodini, molo eller didriksons overall ?

Känner mig lite ny på detta, detta blir första vintern på dagis för mina barn..
    Och då kommer det bli mer ute en vad det blivit de senaste vintrarna när barnen bara varit hemma. Antar att vi kommer få en lång och kall vinter som förra året.
    Vad för overaller ska man köpa, har kollat in mini rodini, molo eller didriksons det är de som faller mig i smak utseende mäsigt men vilken av dem är bäst.
    har hört mycket gott om didriksons men är den så vattentålig ?  
    mini rodini livingstone står inget om hur vatten dålig den är bara att den är vatten avstötande, är det bra ?? Det viktigaste för mig är att den är vatten tålig och den ska vara skit varm :)
    Mina barn är 2 och 3 år. Gärna ska de gå att köpas på internet. 

• Svar på tråden mini rodini, molo eller didriksons overall ?
  • karet

Vi föräldrars test 2011: 1. Reima Reimatec Rakka 1795kr 2. Polarn&pyret Slitstarka vinteroverall 1399kr 3. Kappahl Kaxs Protec 699kr 4. Abeko Noel 1100/1200kr 5. Brands 4 kids Celavi 900kr 6. Didrikssons Kilimanjaro 1000kr 7. H&M Cordura 499kr 8. Troll 1400kr 9. Intersport Mckinley Maxa 990kr 10. Coop Friends 699kr 11. Stadium Everest softshell 999kr 12. Name It 1000kr 13. Lindex Fix 799kr 14. Ticket to heaven 1500kr                   

Svar på tråden mini rodini, molo eller didriksons overall ?