• Anonym (nyfiken)

Killar: Sexigt eller fult med STORA bröstvårtor?

A rubriken säger allt vad tycker ni killar?

• Svar på tråden Killar: Sexigt eller fult med STORA bröstvårtor?
  • Anonym (M08)

Gillar bäst lagom stora som är känsliga och blir styva...

• gaud

Det är EXTREMT sexigt och snyggt med stora, utstående bröstvårtor. Vårtgårdarna får gärna också vara stora.

• Anonym (boobie)

Små och "normala". Vårtgårdar som rör sig över halva bröstet kan inte vara äckligare, och stora bröstvårtor får jag kväljningar av. 

• Anonym (nyfiken)

verkar vara väldigt olika uppfattning om detta ^^ roligt att se vad folk tycker egentligen=)

• worker

Det hänger inte på vårtgårdarna om en tjej är sexig eller inte. Finns många olika typer av bröst och bröstvårtor som är sexiga.

• Anonym (boobie)
    worker skrev 2011-09-22 12:39:15 följande:
    Det hänger inte på vårtgårdarna om en tjej är sexig eller inte. Finns många olika typer av bröst och bröstvårtor som är sexiga.
    Det kan jag förvisso hålla med om. Men nu snackar vi bröst.
  • worker
    Anonym (boobie) skrev 2011-09-22 12:45:25 följande:
    Det kan jag förvisso hålla med om. Men nu snackar vi bröst.
    Sant. De sexigaste brösten jag sett var en tjej i samma klass som mig i gymnasiet. Hon hade rejält stora och hela hennes vårtgårdar stod ut lite grann, var lite strutiga. De var väl medelstora. Jag skulle inte säga att det är fult med stora vårtgårdar om tjejen är snygg i övrigt men det är inget jag letar efter i alla fall.
  • Anonym (japp)

Gillar alla sorters bröstvårtor, stora som små!
    LÄNGE LEVE KVINNOBRÖSTEN!!!! Glad

• Matte72
    Anonym (japp) skrev 2011-09-22 13:10:28 följande:
    Gillar alla sorters bröstvårtor, stora som små!
    LÄNGE LEVE KVINNOBRÖSTEN!!!! Glad
  • LarsS

Generellt sett är det inte sexigt. Väldigt "mammigt", vilket kan vara sexigt om det är ens egen sambo/hustru (etc) som har det. Men annars inte.

Svar på tråden Killar: Sexigt eller fult med STORA bröstvårtor?