• fritzzz

har du fött barn på NÄL?

jag undrar om du som fött barn på NÄL är nöjd eller missnöjd med sjukhuset?

• Svar på tråden har du fött barn på NÄL?
  • Medsols

Jag har inte fött några barn. Däremot vet jag två som fött där och är supernöjda.

• fritzzz

några fler som har nåt att säga om förlossningen på Näl?

• alexander2011

Jag födde på näl och där är dom jätteduktiga :) fick även otroligt mycket hjälp av personalen på bb och ammningsmottagningen

• luspudel

Jag har fött två barn på NÄL och förlossningspersonalen var underbar, bb-personalen var väl sisådär.

• ArtISkin

Jag har fött två barn på NÄL. Första gången var jag supernöjd. Fick mycket stöd och barnmorskan var underbar. Andra förlossningen var väl ok. Men efteråt glömde de bort oss och vägde inte lillen förän 3 timmar senare. BB har jag inte vart nöjd med någon av gångerna.

• Kimona

Jag vill också gärna veta :) vad fick man efter förlossningen tillexempel?

• skogsmor

Födde sonen på näl för snart 3,5 år sedan. Nöjd både med förlossningen och Bbc. Enda negativa var väl på Bbc att alla kom med olika råd när det gällde ammningen. Så efter 2 dagar sa vi att vi ville hem, så vi åkte hem 3 dagen efter förlossningen, hade nog stannat något dygn till om jag inte blivit irriterad på alla olika råd.

• alexander2011
    Kimona skrev 2011-10-04 20:10:22 följande:
    Jag vill också gärna veta :) vad fick man efter förlossningen tillexempel?

Du och killen får kaffe och smörgås efter förlossningen sen när du kommer till bb mottagningen så får du en väska med lite blöjor,babyolja,våtservetter o smått o gott :)
Svar på tråden har du fött barn på NÄL?